Problemen met Instalatie Microsoft Office Enterprice 2007

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Hallo,

Ik heb mij een Microsoft Office Enterprice 2007 aangekocht, maar als ik hem wil instaleren krijg ik steeds een melding van Microsoft dat de instalatie niet gelukt is waarvoor zij zich exuseren. Ik werk met Windows XP.
Ik heb eerst Microsoft 2003 verwijderd, en dan Office 2007 geinstaleerd maar het lukt niet, vroeger heb ik wel een test van Microsoft 2007 gedownload maar later het er weer afgenomen is het mogelijk dat er mischien nog enkele registers zijn blijven opstaan en daarom dat ik het nu niet geinstaleerd krijg?
Heeeft iemand de oplossing?

Robis

www.bloggen.be/bertrandrobert
www.bloggen.be/tardi

Eerst alles eraf.

HEROPSTARTEN en...dan:

"C-Cleaner" (of een goed register-kuisprogramma draaien en dan nog eens proberen.

Veel succes ermee!!!

Hallo De-MEK1960,

Ik heb alles eraf gedaan, dan met C-Cleaner en met een andere Registry Cleaner alles opgekuist, maar niets helpt.
Steed bij het instaleren van Office 2007 krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden tijdens de instalatie.

Groetjes
Robis

Neem eens contact op met Microsoft mocht je er niet uitkomen.
Je hebt dat legaal gekocht neem ik toch aan?

Vermits je schrijft "aangekocht" denk ik dus wel dat je packet legaal is, nietwaar?

Anderzijds vraag ik me af of je geen packet gekocht hebt dat enkel geschikt is voor WINDOWS VISTA. (want dat begint ook een beetje door elkaar te lopen he.)

Of...ontbreekt SP2 (Service pack 2) op je XP versie, misschien?
(ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft hoor....)

Hallo,

Ik heb contact genomen met microsoft en de oorzaak was :
Dit probleem doet zich voor wanneer de bètaversie van Office 2007 of een toepassing uit de suite niet volledig is verwijderd. Het gevolg is dat de originele versie van de Office 2007-suite en -toepassingen niet kan worden geïnstalleerd.
Ik heb toen de stappen wat mij waren uitgelegd toegepast (wat nog al ingewikkeld was) om deze te verwijderen, en dan opnieuw microsoft office 2007 geinstaleerd en het werkt.
Dus alles opgelost.

Robis

Mooi dat het werkt nu :wink:

ROBIS

Heel goed dat je probleem opgelost is. :wink:
Topic wordt dan afgesloten.
Mod. Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!