tip nodig

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Tja, meestal is het zo, als je iemand een vinger reikt, dan pakt man de hele hand :roll: .
Ben nu op de smaak gekomen, met al die nuttige tips van jullie en ik heb er weer een nodig. :oops:
mijn zoon van 9 jaar heeft een mp3 speler gehad en hij en ik weten niet, hoe we van de computer muziek kunnen dowloden en op dat dingen zetten. heeft er iemand ervaring me???
groetjes ursula

Eerst en vooral moet je een "peer to peer" programma als LimeWire binnenhalen (downloaden) en installeren.

Free download vindt je hier:
http://www.limewire.com/download/

Nadien installeren en dan uitproberen he....
je geeft een naam van artiest of liedje in en hij gaat zoeken en binnenhalen, maar....DAN STAAT HET NOG NIET OP UW PC.

Je moet aanklikken wat je wil (T3) zijn de beste meestal, en dan wordt het in de SHARED FOLDER van je PC gezet. (wordt bij Mijn documenten geinstalleerd bij het programma.)

---------------

Dan hangt het af van je MP3 (soort) speler.

Je hebt er met USB verbinding.
Werkt als een geheugenstick en is zeer gemakkelijk.

Of.....het type I-pod (of iets anders) met een grotere opslagcapaciteit en MET BIJGELEVERDE SOFTWARE, die je ook eerst moet installeren.

Daarna de gebruiksaanwijzing best eens doornemen over 'hoe' je de liedjes uit een map op je MP3 kopiëert.

En dan maar MEEZINGEN HE. :lol:

(een hele boterham toch wel eh?)

Jonge jonge, als ik jullie niet had :wink:
zo blijf ik maar leren.
zo als altijd mijn dank toe gestuurd.

Ik zou je toch willen waarschuwen voor het gebruiken van Limewire.
Zeker als je een "leek" bent.
En er zijn wel risico's aan verbonden. Limewire zelf bevat dan wel geen spyware of andere zooi, maar datgene wat je binnenhaalt wellicht wel. Wees voorzichtig!
En geen map laten delen met inhoud, nergens voor nodig.

Afbeelding

Afbeelding
Zorg ervoor dat deze map leeg is

KLIK HIER voor een uitleg in pdf.
Video uitleg Limewire <--klikbaar.

P.S. plaatjes zijn niet van mijn pc. :wink:

ook voor deze goede tip mijn dank. men is nooit uitgeleerd.
ik zal alles rustig door lezen.
groetjes Ursula
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!