inbraakpoging

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

hallo!
Kan iemand mij een tip geven? Als ik mijn computer wil opstarten, dan zegt Norton, dat er iemand een inbraakpoging wil plegen. Weet iemand misschien, hoe ik mijn computer beter kan beveiligen?
groetjes Ursula

Je krijgt daar een melding van, van de firewall van Norton neem ik aan?
Normaal gesproken wordt die inbraak poging dan ook tegen gehouden.
Dus dan is er niks aan de hand.
Kun je eventueel eens laten zien met een schermafdruk hoe die melding er uit ziet?
Je moet de instellingen van Norton en de firewall eens goed bekijken.
Welke versie van Norton heb je precies?
Misschien iemand hier die ook Norton heeft die dat beter weet. Ik heb die zelf niet.

Geen paniek.
Daarvoor dienen nu eenmaal die programma's als Norton he.

Ikzelf hou het bij Sygate Personal Firewall.... (gratis)
en AVG Virusscanner en dat marcheert ook behoorlijk.....(gratis)

En als die af en toe eens iets zeggen, dan ben ik blij DAS EEN TEKEN DAT ZE MARCHEREN, nietwaar?

Nog een prettige dag verder! :lol:

hallo bedankt voor alle antworden. Ik zelfs heb een Norton Symantec Security en had het afgelopen Maart gekocht, dat voor een jaar geldig zou zijn en nu zie ik dat er nog maar 32 dagen op staat en dat de abbonemet afgelopen is. Als dat zo is, wil ik er van af, ondanks dat het een goede anti virus systeem is en ik zou graag, als het mag die gratis Symantec Security en die gratis AVG Virusscanner willen hebben. Kan je mij erbij helpen?
groetjes Ursula

Waar heb je dat gekocht? Via internet of in een winkel?
Als je voor een jaar betaald hebt, heb je het recht om dat een jaar te gebruiken, niet een aantal maanden.
Dus neem contact op met diegene waarvan je dat gekocht hebt of met Symantec zelf.
Je hebt recht op ondersteuning van hen. Daar heb je voor betaald. Dus laat je niet afschepen.

En bedenk dat het verwijderen van Symantec van je pc vaak niet zo eenvoudig is. En eerst moet daar alles van weg zijn vóór je er een andere firewall en virusscanner op zet.
En Sygate Firewall en AVG-Antivirus Free zijn niet in het Nederlands.

Laat je niet jaarlijks leegzuigen EN MAAK GEBRUIK VAN GRATIS DEGELIJKE SOFTWARE. AVG Free editie marcheert voortreffelijk.

Waarom? Het merendeel vd studenten gebruiken dit. Juist omdat hij DEGELIJK en GRATIS is. (en zij slim zijn...haha)

http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/

(Programmaatje downloaden op je PC + daarna installeren door op het icoontje te klikken)

maar...eerst Norton VOLLEDIG verwijderen!!!!!!!

goede morgen!
bedankt voor de 2 nuttige berichtjes. Ik verwacht deze week, mijn oudste zoon en misschien kan hij dan in kontakt komen met Norton en als het niets uithaalt, dan moet hij mij maar helpen met die andere antivirus programma, want als alles in het engels is, dan word het voor mij een ramp.
Ik ben dankbaar, dat jullie er voor andere mensen zijn, om hen te helpen, als ze met vragen zitten.
groetjes Ursula

Eerst met Symantec of degene van wie je dat gekocht hebt contact opnemen voor je verder ook maar iets doet. Je hebt er voor betaald, dus eerst dat uitzoeken.


@DMEK1960
Kun je ook op een iets andere toon reageren misschien?
En de reden waarom AVG goed zou zijn volgens jou, raakt natuurlijk kant noch wal.

Heej Hallo! :?
we gaan toch nou niet bekvechten,he? :cry:
Het zijn toch allemaal goede bedoelingen, duuuuuus niet boos worden op elkaar, er is al genoeg boosheid en haat op deze arde.
vrede toegewenst
Ursula

we gaan toch nou niet bekvechten,he?

Ik niet hoor, doe alleen een verzoek verder niks. Het komt op mij nogal schreeuwerig over namelijk.

Hallo Ursula,


je kan ook Avast als Free virusscanner installeren, kan in het Nederlands,

klik hiervoor op deze link

http://www.schoonepc.nl/optim/avastantivirus.html

Ik gebruik deze zonder problemen op mijn laptop.

Pépe

Heel juist wat onze Pepé zegt.

Ik heb AVAST ook al geprobeerd en valt ook heel goed mee!

@ Breitling
Mocht het schreeuwerig overkomen.
Gewoon iets "stiller LEZEN"..... :wink:

(is trouwens niet de bedoeling om te schreeuwen, hoor!)

(is trouwens niet de bedoeling om te schreeuwen, hoor!)

Komt op mij toch zo over. Met name tekst geschreven in hoofdletters.
En stiller lezen? Ken ik niet. Nooit gehoord van net-etiquette?
Ik neem aan dat je het niet zo bedoelt, en zij die zonder zonden zijn enz.
Is goed verder zo. Je begrijpt me wel denk ik. :wink:

Bedankt,Pepe voor de goede tip.
groetjes ursula

Ja, ik snap het!!! :idea:

Ik heb de (slechte) gewoonte sommige zaken die ik duidelijk wil weergeven, in HOOFDLETTERS te zetten en dit is dan inderdaad weer gelijk aan "roepen" op het internet. (etiquette)

Maar vermits ik denk dat er meer 'leken' dan 'net-etiquetters' op het Forum hier zitten, denk ik niet dat het stoort, maar je hebt wel gelijk Breitling. :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!