inbraakpoging

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

DMEK1960 schreef:
Ikzelf hou het bij Sygate Personal Firewall.... (gratis)


Ik had Sygate Personal Firewall en was er zeer tevreden over, maar naar het schijnt wordt deze niet meer geüpdate en vandaar ben ik overgeschakeld op comodo. Ook gratis en tot op heden, ben ik er ook tevreden over.
Is enkel een beetje moeilijker indien je iets eerst niet toelaat en nadien wél wil toelaten.

Ik heb op mijn computer ook de antivirus staan van Norton uitgave 2007,ik heb deze aangeschaft via het internetpakket van Belgacom,ik heb de functie Firewall geactiveerd,ik had namelijk ook die problemen en ik kan je melden dat Norton deze indringers perfect buiten de deur houd,ik heb voor alle zekerheid een firewall van zone alarm versie 2007 geïnstalleerd en ze werken perfect samen,als Norton per ongeluk iets mist houd Zone alarm deze tegen,en ze werken mekaar niet tegen. Ik heb sindsdien nergens last meer van,de deuren blijven netjes gesloten.
Ik werk wel met Windows Vista Home Premium.
Groetjes,

Ik gebruik naast een gewone firewall ook een hardwarefirewall. Extra veilig!

X-factor
welke naam van firewall en waar vind ik deze en is hij gratis?

Beste Johan,

Firewalls zitten tegenwoordig in alle routers. Hardwarefirewalls zijn in alle pc-zaken verkrijgbaar. Deze zijn veiliger: Bij het opstarten van de pc is de hardfirewall al geladen, bij een gewone firewall is de software pas geladen wanneer de pc geheel opgestart is. Hardwarefirewalls worden vaak NAD-firewalls genoemd, en het is de beste methode ter bescherming tegen hackers die in andermans computers poogt in te breken. (computervredebreuk)

Naast hardwarefirewall instaleer je gratis Spybot tegenwoordig zijn de gratis Anti-virus goed van kwaliteit zoals Avast! Home.


De ... X-factor
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!