muziek branden

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

kan mij iemand helpen? heb van Winanp wat muziek in een mapje gedaan en wilde het branden via de nero burning en iedere keer als ik het probeer te branden, kan komt er een venstertje die zegt" image bestanden opslaan" en als ik op annuleren klik,word er gezegd" brandproces mislukt.ik snap er helemaal niets van. kan iemand mij leren, hoe ik het mapje met muziek kan branden??? dan zou u mij heeeeeeeeeel blij mee maken.
groetjes Ursula

Ik ken die Nero eigenlijk niet (meer), die heb ik allang van mijn pc verwijderd. Heb dat niet nodig.
Ik gebruik gewoon Windows XP zelf daarvoor, nooit een probleem mee.
Plaats een schijfje in je cd/dvd-station, geen actie ondernemen.
Klik met rechts op die map met muziek > kopiëren naar > kies dan voor je cd/dvd-station.
Dan verschijnt er een meldingsballon rechts beneden.
Klik daar op, er verschijnt een schermpje, klik dan links boven in dat schermpje op "deze bestanden op cd zetten" en klaar.

hallo!
van harte bedankt voor de tip en ik heb ook gelijk uit geprobeerd, maar helaas. Die lijst van mijn muziek kwam op de mediaplayer en ik klikte op branden, maar het ging niet. Of kan het daaran liggen,dat ik een laptop heb ? weet u misschien hoe ik het op een andere manier kan branden?
groetjes Ursula

Die lijst van mijn muziek kwam op de mediaplayer en ik klikte op branden, maar het ging niet.


Dat snap ik even niet zo goed. Bedoel je Windows Media Player? Of een andere?
Als ik dat bij mij doe zie ik geen Windows Media Player verschijnen.
Alleen een venster en daar klik ik op deze "deze bestanden op cd zetten".
Maar met Nero zou dat ook moeten kunnen maar ik denk dat je ergens een verkeerde keuze maakt.
Kijk anders even hier --> KLIK HIER

Je moet met Nero het image-bestand opslaan. Van dit image-bestand wordt nadien een kopie gemaakt naar je CD.

Ik zou even verder gaan met Nero.
Het is niet voor niets een van de bekendste natuurlijk he.
Ik heb er vroeger nog mee geschreven en dit ging ook via een imagefile.

Schrijven terwijl hij de songs kopiëert (on the fly) is niet aan te raden en het kan zijn dat Nero dit gewoon niet meer doet.

Eerst een copy (om te schrijven) wordt gemaakt (een image) en daarna wordt die image gebrand naar de CD.

PROBEREN IS DE BOODSCHAP EN OEFENING BAART KUNST HE!

Succes ermee :lol:

Het is niet voor niets een van de bekendste natuurlijk he


Norton ook en dat is ook niet veel :twisted: :lol:

Lees de handleiding maar naar welke ik verwezen heb, dan komt het wel goed.

Klik met rechts op DIT, kies voor opslaan als. Opslaan op je pc waar je wil. Is een .pdf handleiding voor Nero Burning Rom.

wat lief, dat jullie zo veel moeite doen om mij te helpen. Ik waardeer het. Als ik tijd heb lees ik alles rustig door en als ik er niet uitkom, mag ik dan weer naar jullie toe, voor wat vragen? want ik ben echt niet thuis met de computer.
groetjes Ursula

http://www.burrrn.net/?page_id=4

Dit is wat ik gebruik om muziek cd's te maken , is tevens ook gratis dus altijd het proberen waard !
Nero is ook goed hoor maar ik ben een freeware addict :lol:

grtz

Hallo Pozz!
De te meer tips. des te blijer. Ik heb naar de site gekeken en tot mijn teleurstelling is alles in het englisch uit gelegd, waar ik niet zo een held in beeld. ik heb het geinsteleerd en gaaf ook een naam van een zanger in, maar er kwaam niet die titels die ik zocht in het venster. Omdat mijn engels niet goed is, kunt u mij dan verder helpen, als het niet te veel moeite is??? :?
g
Groetjes Ursula

Hoi!
nog een keer met die vervelende tante :wink:
had alles goed doorgelezen, wat Nero betreft en ik snap er echt niets van, dat ik mijn mapje met die muziek erin, niet kan brannen. is er geen andere mogelijkheid, om het op de cd te krijgen. Ook met de windows media player lukt het niet. graag een of meerdere adviesen.
groetjes Ursula

Zoals al eerder gezegd ik ken niet veel van Nero.
Jammer dat je er met de uitleg niet uitkomt.
Misschien dat je beter op het seniorennet je vraag eens stelt?
Ik plaats directe geen link uit veiligheids overwegingen heb ik begrepen.
Wel even registreren natuurlijk.
Mag ook op een ander computer help forum uiteraard :wink:

Als 'grellige' Microsoftgebruikers kunnen we hier ook lezen hoe je muziek brand met XP...

http://www.microsoft.com/Belux/nl/windo ... eatecd.asp

Hallo!
Het is mij eindelijk gelukt ommijn mapje met het via de Window media te branden. Van harte bedankt.
Ik heb nog een vraagje, misschien weet iemand het van jullie. Die muziek uit mijn mapje komt uit de winamp player. is het wel legal om het op een cd te brannen?
groetjes Ursula

We moeten nu ook niet heiliger gaan doen dan de paus Ursula...haha.

Wanneer ze iedereen moesten (kunnen) beboeten die een CD brandt, omdat er op muziek auteursrechten staan, dan waren de putten van ons Regering "in een flits" gevuld...

Als het maar mooi klinkt zou ik zeggen.....
(natuurlijk kopiëren wij NOOIT...) :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!