.

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Die oude account staat er nog in, kan bijna niet anders.
Als ik jou werkwijze volg, lukt me dat niet omdat ik maar 1 account heb in Outlook Express (dat ik normaal nooit gebruik).
Klik in OE > extra > accounts > daar goed kijken wat er staat denk ik toch.

.

In OE>extra>accounts> staat mijn nieuwe account, dus niets van Telenet

Hallo Hugo,

Stel eens deze vraag rechtstreeks aan "telenet" zij moeten u zeker kunnen verder helpen.

Pépe

.

Hallo Pepe,

Ik heb contact opgenomen met de persoon die mijn pc naar euphonynet is komen veranderen, en hij weet ervan. Het is heel moeilijk terug in orde te krijgen, Telenet heeft waarschijnlijk een code ingevoerd. Ik zal proberen met Telenet contact op te nemen, als ze mij tenminste willen antwoorden, want de overgang van Telenet naar Euphonynet was ook niet wat het moest zijn.

Hugo

Ja...het "verkopen" gaat bij Telenet iets vlotter, dan iemand helpen op afstand, denk ik.

Een paketje bij-bestellen is NOOIT een probleem.
maar eentje OPZEGGEN.....oei, oei, ....daar hangen boetes aan vast...

Maar voor de rest....Alles gezond. :lol: :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!