De Sims gaat niet meer

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

misschien is het niet echt 'het' onderwerp om hier te posten, maar k vind het toch vervelend

ik speel graag op de sims, leuk spelletje, en ik speel er ook vaak op, maar sinds een paar dagen gaat het gwn niet meer, zonder enige reden, als ik het spel opstart gaat alles normaal tot ik (voor de sims kenners) een buurt moet kiezen, dan loopt de boel vast en sluit het spel af.

ik had eerst een ouder spelletje geïnstalleerd, en toen begon mn pc te zagen dat NVIDEA moest worden aangepast, en hij deed een update, naar een lagere update, het enige dat ik me nu nog kan inbeelde wat verkeerd is is de Nvidea dinges, maar als ik naar hun site bij downloads ga kijken heb ik geen flauw idee welke ik moet selecteren

heeft iemand wijze (of onwijze) raad?

Ja, misschien ook even een SYSTEEMHERSTEL DOEN...naar de datum vooralleer U die verandering aanbracht....dan herstelt waarschijnlijk die NVIDEA zich ook naar de oorspronkelijke versie.

En terugschakelen naar een 'oudere' versie is natuurlijk meestal dan weer slecht voor de progjes die met de nieuwere versie draaien he.

Maar ik zou mijn systeem even terugzetten....Legolas!
(kan je niets mee misdoen he...)

Hoe?

:arrow: START :arrow: HELP EN ONDERSTEUNING :arrow: WIJZIGINGEN ONGEDAAN MAKEN MET SYSTEEMHERSTEL... :arrow: VOLG DE AANWIJZINGEN OP JE SCHERM VERDER.... :arrow: ....

jah danny, dat had ik ook als eerste gedaan, maar vreemd genoeg is het probleem daar niet mee opgelost, k had m 2 weken laten terug gaan, en t is nog geen week dat t niet werkt, maar nu tot mijn verbazing gaat het soms wel, maar meestal niet...
das toch raar dat het soms gaat en dan weer niet, normaal gaat iets; of gaat het niet...

en k heb net een typfout ontdekt, t is NVIDIA, ni NVIDEA

Welke versie heb je zitten van Nvidia?
Als je dat weet ga je naar hun site en zoekt dat type en daarna kan je update's ophalen. Zo heb ik het alvast gedaan tot op heden en nooit problemen gekend.

ik heb enkele versies gedownload, maar niet de goede denk ik, ik heb geen flauw idee van welke erop hoort te zitten

Kan je het hier niet vinden?

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Mijn mvidia-bestanden staan in een map 53.03
Maar of je hierdoor iets wijzer wordt?.......

:/ ik heb 10tallen mappen met Nvidia-bestanden

nu wilt het helemaal niet meer, k ga wachten tot mijn peter thuis is die weet veel van pc's en k hoop dat die een oplossing weet...

Had je oorspronkelijk geen cd-rom om Nvidia te installeren. Indien ja, smijt er eerst alles af van Nvidia. Installeer de cdrom, kijk wel type en ga dan de nodige updates van het type ophalen. Dan zal je geen problemen meer hebben.
Hopelijk ben je hiermee iets!
groetjes

geen cdrom...
die deed altijd een update als ik een nieuw spelletje installeerde, dat zit erbij, maar om een of andere rede doet hij dat nu niet meer, ik heb de sims geherinstalleerd, en nu zegt hij alleen dat NVIDIA niet up gedate is, maar hij doet het niet van zelf, en k weet niet hoe het anders moet...

Sorry, dan kan ik ook niet verder helpen. Heb geprobeerd! Beste in ieder geval en misschien kan iemand uit je omgeving het wel oplossen.

Mijn peter komt morgen thuis, die zal wel langskomen, die is informaticatechnicus ofzoiets

En? Gewoon uit nieuwsgierigheid: Probleem opgelost?

nog niet, maar ga binnekort recoverydisc draaien, dan is alles opgelost; ondertussen wilt Flight Simulator X ook al niet meer
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!