Microsoft Office

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Hallo,
Kan iemand mij helpen, ik had het test programma van Microsoft student 2007 "word, exel, power point" gedowload, maar omdat ik vond dat het moeilijker was om mee te werken heb ik het van mijn computer verwijderd maar nu ben ik ook word-exel en power point 2003 kwijt.
Hoe zou ik dat kunnen herstellen?

Groetjes
Robis

Hallo Robis,

U had eerst terug office 2003 moeten openen en dan de 2007 verwijderen.

U kan nog een systeemherstel doen, op de datum voor u office 2007 verwijderd hebt.

Succes Pépe

Hallo Pépe,

Ik heb een systeemherstel op verschillende vroegere datums gedaan maar tergeefs het wild niet terug verschijn op mijn scherm.

Robis

Hallo Robis,


Je hebt toch de 2003 geïnstalleerd, Dan moet je toch die CD-rom hebben en kan je die op die manier toch terugplaatsen.

Pépe

hallo Pépe,
Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht en daar stond XP Home edition op geprogameerdmet ( Word- Exel- Powerpoint). Ik heb daar geen CD-rom van, ik heb nog weel een oude CD-rom van XP proffesional wat een 5 tal jaar oud is zou ik die mischien kunnen gebruiken.
Maar wat ik niet begrijp is dat ik de evaluatieversie van microsoft office Home and Student 2007 heb uigeprobeerd, ik vond ze wat te ingewikkeld en heb ze weer verwijderd om terug te kunnen werken met microsoft 2003, maar op mijn pc zijn nu Word, Exel en Powerpoint verdwenen de andere programma's van microsoft zoals Access Out-look, Infopad en Publisher zijn blijven staan.

groetjes

Robis

Hallo Robis,

Ik heb nu al ongeveer een maand de probeer versie van Home en Student 2007 op mijn PC, ook nog het office pakket 2002.

Men kan met beide werken, opent men de 2002 dan schakelt de 2007 uit, men werk gewoon verder met de 2002, omgekeerd idem.

Wat jij waarschijnlijk hebt gedaan, is wanneer 2007 nog geactiveerd was, deze verwijdert, u had eerst terug naar uw 2003 moeten gaan en dan de 2007 verwijderen, dan was er niets gebeurd.

Misschien eens terug gaan naar waar u uw PC hebt gekocht om de vragen naar die CD-rom met het office pakket 2003, want die gaat je er zeker bij betaald hebben.

Pépe

Indien het niet lukt zoals je wenst, dan zal er in je vriendenkring toch wel iemand rondlopen die de CD van MS Office 200x heeft he.

Even "gebruiken" (Kopiëren doet niemand he :lol: ) en dan heb je je software die je gebruikt he.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!