Verweidering nero 6 - Opgelost.

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Ik zoek een manier om nero6 te verweideren,via het configuratiescherm lukt het niet,als ik op de naam nero klik en ik bevestig dat hij dit moet verweideren,geeft hij een foutmelding "In nero Multinstaller is een fout opgetreden en moet worden afgesloten",vertel Microsoft over dit probleem.
Hoe kan ik nero verweideren?Ik ben op de site van nero gaan kijken en ik vond er een tool of programma om de instalatie te verweideren,ik heb de tekst vertaalt,maar ik durf er niet aan te beginnen,uit vrees dat dit nog andere programma's zal verweideren,hierna vid je de vetaling van de tekst.Het serienummer heb ik reeds genoteerd.
• Eerst, zorg ervoor u zo uw Nero 6 serienummer u hebt kan Nero/NeroExpress opnieuw installeren na het gebruiken van CleanTool. Het serienummer blik om indien te houden van dit: 1A2x - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Het serienummer op de binnenkant van het Nero juweelgeval, of op de rug van zou moeten worden gevestigd de document koker CD Nero in kwam. U kunt Regedit ook openen (een programma in C:\ De vensters), en gaan naar „HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ \ door Van nero-brandende ROM \- Info“ om daar te verkrijgen uw Nero 6 periodieke sleutel uit.
• Daarna, download Nero CleanTool aan uw Desktop. Rits open het dossier met WinZip of WinRar en dan tweemaal klikken op het Exe- dossier aan looppas het.
• Reboot uw systeem wanneer CleanTool heeft geëindigda - dit zal maak de registratie schoon en verwijder alle ingangen Nero.
• Na dat, download en installeer recentste Nero 6 versie van onze webpage. De recentste versie Nero is beschikbaar hier: Nero 6 Updates
Ga uw Nero 6 serienummer in om de proefversie te openen.
Algemeen-CleanTool.zip

Kan ik dit veilig uitvoeren of raden jullie dit af en wat voor advies kunnen jullie mij geven.

Alvast bedankt.

Compostmeester,Johan.

Kan je Nero niet verwijderen wanneer je via START _ PROGRAMMA's gaat en dan naar NERO deïnstalleren...?

Sommige progjes laten zich het beste op die manier verwijderen.

Zoniet is er misschien iets verandert sinds de installatie van die Nero.
Als je weet wanneer hij geinstaleerd is kan je je systeem misschien terugschakelen naar een datum net 1 dag na je installatie, en dan nog eens op de normale manier proberen verwijderen?

Succes alvast

Ik heb het programma met het opgegeven programma verwijderd,geen probleem,her opgestart,nero terug geinstaleerd vanop de cd-rom,bleef koppig en werkte niet,het gevolg is dat ik gisteren terug systeem herstel gedaan heb,
en nu werkt nero normaal,ik hoop dat dit zo blijft.

Bedankt,mag gesloten worden,
de compostmeester.

Compostmeester,

Bedankt om te melden. :wink:
Wens je nog veel blog plezier.
Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!