postvak in bestand plots leeg? hoe recupereren?

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Ik heb onlangs en spamfilter op mijn outlook express geinstalleerd,
en een tijdje later is mijn outlook gecrast met als gevolg dat de mails in postvak in (de mails in andere vakken zijn er wel nog) niet meer te zien zijn. Volgens de grote van het bestand zit er wel nog alles in.
Hoe kan ik mijn postvak in bestand recupereren?

als ze er nog zijn, dan...

Zitten ze misschien achter een andere map?
staat er nergens anders een kruisje voor? (klik daar dan op en die map gaat open)

En anders eens via BEELD proberen kijken of je een andere instelling kan nemen voor postvak IN.

Moeilijk als je niets kan zien (in ons geval) he.

Succes

bedankt voor de tips.
Maar het is de dbx-file die een beetje corrupt is denk ik, na een crash.
Wie heeft hier eraring mee?
groetjes kruidje

beste kruidje,

Download dat proje is , dat kuist alles op en hersteld ook alles wat stuk is.
http://www.iobit.com/AdvancedWindowsCar ... wnload.htm

Volgens mij is dat een oplossing, probeer het eens.
Vrg. Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!