problemen met het kopiëren van een cd-rom

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Hallo,

Na verschillende problemen,dewelke ik gehad heb bij IE 7,heb ik besloten deze terug te verwijderen,maar daarna is er een probleempje opgetreden,namelijk,als ik een cd-rom in breng,krijg ik na enkele ogenblikken
een kadertje te zien,waarop ik een keuze kan maken,voor mijn foto's te kopiëren,tot hier geen probleem,maar als ik klik op de aanduiding foto's naar een map kopiëren,begint het pas,hij leest de foto gegevens wel,maar kan deze niet kopiëren,hij geeft de melding:kan de scanner niet vinden,controleer of de printer aanstaat en controleer de aansluitingen,nochtans staat de printer op,scannen lukt perfect,alleen de foto's kopiëren niet,als ik mijn computer herstart,lukt het perfect,iemand een oplossing?

Compaq, Pentium 4
Windows XP Professional
Service pack 2
20 Gb harde schijf
10 Gb over.

Hallo Compostmeester,


Heb soms de indruk dat je van uw PC ook compost wilt maken (grapje).

Als je u Cd-rom plaatst krijgt het venster " Gemengde inhoud" te zien, laat dat verdwijnen door op "annuleren" te klikken.

Klik nu op "deze computer" in het venster dat open gaat staat, "station met verwisselbaar medium" hier moet je uw Cd-rom vinden, klik daarop.
U bekomt nu het verster met alles wat op uw Cd staat met de tekst "Bestanden die op de Cd staan" u kan nu de map openen en verplaatsen naar waar u maar wenst.

Succes Pépe
Bedankt voor de tip,zal het zo eens proberen,mag afgesloten worden.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!