Plots staat mijn scherm op z'n kop !

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Beste mensen, Wie kan mij helpen ? Plots staat mijn scherm, zonder een aanwijsbare reden, op z'n kop. Ik kan nog wel verder werken, maar met mijn beeldscherm letterlijk omgekeerd. Waarschijnlijk een instelling die plots veranderd is, maar ik vind het niet. Kan een virus(je) dit veroorzaakt hebben ?
Bedankt !
:(

Hallo,


Bij mij opent uw blog normaal.

Pépé

kan je niet in je instellingen van je beeldscherm?

meestal heb je op je scherm een menuknop

en

bij bijv. je program files een stukje software ivm je beeldscherm

K 8)

KWB Kappelen,

Druk eens op AltGr + R
Nu zou het terug normaal moeten zijn met je scherm. :wink:

Het is wel moeilijk werken als je scherm op zijn kop staat, je krijgt er een stijve nek van. :lol:
Beste wensen voor het nieuwe jaar.
Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!