Problemen fire fox en Ad Warre

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Ik heb problemen bij het laden van fire fox,als ik deze open verbind hij zich met de server van mozilla (start.mozilla.com),maar hij vind deze server niet,
2 tot 3 maal proberen zijn geen uitzonderingen,als ik daarna internet
exploder open en de start pagina opent,sluit ik deze terug af endaarna kan ik perfect o firefox openen.Waar ze mijn computer nagezien hebben zegden ze dat het aan de verbinding met Belgacom moest liggen,daar zij bij telenet zitten,alsik dirt probleem bij Belgacom voorleg krijg ik als antwoord dat ergens mijn instellingen van firefox verkeerd staan,mijn vraag is nu of jullie mij een degelijk antwoord kunnen geven,zodat ik dit vervelend euvel kan oplossen.

Een tweede probleem is dat van add adware,bij dit programma geeft hij dat "mogelijk een bestand verouderd is,nu update?)
Ik druk dan op de knop updates ophalen,hij verbind correct met de lavasoft server en begind het bestand te dowloaden,maar daarna loop het grondig mis,namelijk bij dowload van 5% geeft hij de volgende foutmelding:"fout bij het ophalen van de update".Ik sluit vervolgens dit programma af,en bij opstart begint deze mizerie terug opnieuw,van pure miserie laat ik hem dan zo maar sckannen.Ik heb Adwarre al verweiderd,mappen verweiderd en terug geinstaleerd,tot zelfs systeemherstel heb ik gedaan,maar niets hielp,Add Adware is koppig,zouw het kunnen dat er iets aan de server is en daarom misschien niet kan updaten?Of weten jullie iets anders om dit probleem op te lossen?

Ps: Ik heb horen zeggen dat als ik elke dag Ccleaner gebruik (alleen de fuctie schoonmaken zouw ik dagelijks gebruiken,zoeken naar problemen maar af en toe) dit groote schade kan toe brenggen aan mijn computer,is dit daadwerkelijk zo?


Computer:Compaq, Pentium 4
CPU 1.80 Gh
20 Gb harde schijf
Windows XP Proffesional
Service Packt 2

Fire Wals:

-Windows
-Spyware Terminator
-Spybot
-Spyware Guard
-Zone Alarm
-Hitman Pro
-en natuurlijk Add Adware

Anti virus
-Anti Vir Proffesional

Ik zou er al 1 van de 2 Webbrowsers afgooien.

Men wil zijn PC altijd vrij houden van Spyware, maar je moet eens zien wat programma's sommigen er allemaal (dubbel) opstaan hebben.

HITMAN PRO: hierin zit Spysweeper, Ad-Aware ook in.
Dus ofwel installeer je het apart ofwel gebruik je Hitman Pro, zou ik zeggen.

Wat je misschien al kan doen is je SYSTEEM TERUGSCHAKELEN NAAR EEN DATUM voordat je problemen had.

En dan de boel even opkuisen en enkel de NOODZAKELIJKE PROGS gebruiken.

Alez...dat zou ik al proberen he... :wink:
Ik heb de laatste tijd ook veel problemen met mijn MozBrowser. Vooral streaming en flashproblemen, daarom gebruik ik sinds kort terug mijn Microsoft Windows Explorer.

Wij hebben een tijdje Zone Alarm gebruikt, en godjandorie nog aan toe, heel het spel blokkeerde constant. Ik verdacht ZA er soms van een virus te ZIJN.
Ik kan jullie melden,dat de vernoemde problemen opgelost zijn,
onderwerp mag gesloten worden,bedankt allemaal.de compostmeester.
Ps: Sorry voor deze laattijdige reactie.

johan verhoeven,

Bedankt om te melden.
Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!