kan nero7 niet instaleren

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Ik, heb een nieuwe computer aangekocht,waarop de versie van nero6 is geïnstalleerd,nu deze werkt perfect,allen DVD bekijken en foto's branden op DVD gaat nog steeds niet.Stop ik een DVD in de speler geeft hij volgende melding:
DUE TO PATENT LECENCE RESTRICTIONS,MPEG-2 ENCORDING/DECORDING
(PLAYBACK IS NOT IVALLICIDE,THIS FEATURE CAN NOT BE ADDED BIJ INSTALLING THE DVD VIDEO
-(2de melding)
FIRST OUT ABOUT THE DVD-VIDEO PLUG IN
Als ik dit indruk kom ik op de douwlowd pagina van Nero terecht,en krijg ik de aankoopprijs te zien,blijkbaar is dit niet gratis.
Ik heb mijn Nero opgedaid,niets werkte meer,alles werkt terug perfect,behalve ik nu nog steeds geen DVD kan lezen of foto's kan branden op DVD.ik heb van iemand een tip gekregen om een ACE Mega Codes Pack te instaleren,de site hiervan vind ik wel,echter weet ik niet wat ik moet instaleren,of het ook echt werkt.
Een tweede gegeven is dat ik als cadeau de nieuwste versie van nero gekregen heb(exclusief met handleiding en originele Cd-rom met code)De plastieken verpakking zat er nog rond,dus is dit geen iligale versie en het aankoopbewijs was er ook bij.Ik wouw deze instaleren,dit lukte perfect,echter na installatie werkte er niets meer ook de wissard om afbeeldingen te branden werkte niet meer.Ik heb deze dan terug gedesinstaleerd via het configuratiemenu,computer terug opgestart en terug geïnstalleerd,en ja hoor terug dezelfde problemen,zelfs de code van nero stond niet geregistreerd.(icoon rond rood bordje,met midden een witte streep).Ik heb terug systeemherstel gedaan,nero6 stond er terug op en werkt perfect,op een puntje na de DVD functie.Graag antwoord,en tips zodat ik ook nero 7 kan instaleren .EN ook nog dit de updates van nero6 zijn die gratis??Ik zag nergens geen prijs bijstaan,of heb ik mij hierin vergist en krijg ik de rekening gepresenteerd.De wanhopige compostmeester
_________________

Hallo compostmeester,


Hier vind je een Nederlandstalige handleiding hoe u Nero7 moet installeren

ftp://ftp6.nero.com/user_guides/nero7/N ... qs_nld.pdf

Prijzen vind je hier

http://www.nero.com/deu/catalog.html

Succes Pépe
Bedankt Pepe1,ik heb inmiddels nero7 geïnstalleerd en alles werkt zeer vlug en zeer goed.Hoe ik dat gedaan gekregen?Wel de oplossing van het probleem is zeer simpel,maar je moet er maar aan denken.Ik heb eerst via configuratiescherm nero6 verwijderd,daarna via deze computer
de mappen van nero verwijderd,computer terug opgestart,en Nero7 geïnstalleerd,en het werkt ook nog.
Het branden van een cd-rom gaat perfect en gaat zeer vlug.DVD heb ik nog niet geprobeerd,daar ik mijn cd-roms bekijk via mijn dvd-recorer,maar deze recorder kan hellaas geen dvd bestanden weergeven,dewelke gebrand zijn via de computer,en zo al mijn dvd's onbruikbaar zijn.Alvast bedankt voor de tips en de hulp.de compostmeester
Wat betreft de problemen met de instalatie van nero 7 kan ik je melden dat je bedankt bent voor ddeze reactie,maar ik moet je wel melden dat er op de link dewelke je geplaast hebt,bij het instaleren ervan mijn virussckanner een melding geeft van mogelijke aanwezigheid van virussen.Ook de problemen van nero 7 zijn opgelost,dus ggen reacties meer plaatsen AUB.

de compostmeester.

Bedankt Compostmeester om te melden. :wink:
Onderwerp kan dan afgesloten worden.
Vrg. Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!