Muziek

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Dag allemaal,
Ik heb een probleempje met het plaatsen van een concerto van Vivaldi in mijn blog(nieuwe blogger)Ik ga wel naar mijn harde schijf en selecteer het passende stuk maar als ik op toevoegen aanklik ,dan gebeurt er in feite niets.Kan mij iemand helpen!
En goede uitleg zou welkom zijn voor al wat ik zou moeten geloof ik instellen
Déodat

Beste Deodat,
Je kan geen muziek toevoegen vanaf je harde schijf. Je dient de muziek van een http:// adres te plaatsen. Dus, je kan ofwel het betreffende muziekstukje gaan zoeken op het web, ofwel jouw muziek ergens op het web plaatsen. Dan lukt het wel.
succes !
BlueLuna.

hoe kan je dan je muziekje op het web zetten?

legolas schreef:
hoe kan je dan je muziekje op het web zetten?
dit kun je doen door naar http://muziekop.web-log.nl/ te gaan en daar heb je functies om muziek van je computer te uploaden en gratis op het web te zetten
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!