Portaldosites

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Hello,

Sinds ik mijn harde schijf geformatteerd heb, heb ik een paar free programma's waaronder "adobe flashplayer" gedownloaded en sindsdien worden zowel internet expolorer
als mozilla firefox als google chroom vervangen door "Portaldosites".

In configuratiescherm onder "programma's verwijderen"staat er een programma "Desk 365" dat zich niet laat verwijderen??

Ik heb zowel met "hijackthis.nl als met "Spyhunter gescand zonder rsultaat.

Wie helpt mij van dat ding af ??

Hubert

Beste,



Misschien heb je hier iets aan

http://www.malwarehulp.nl/verwijder-ins ... nstructie/

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!