Fc de kampioenen

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik heb een blog over FC de kampioenen die wel goed draait, maar er is onduidelijkheid over hoe ?Balthasar/Balthazar? geschreven wordt.

Ik ben er al op verschillende manieren willen achterkomen maar het wordt altijd verschillend weer gegeven. (generiek 1-4 staat er Balthasar; daarna Balthazar)

Kent iemand de goeie schrijfwijze?

Hallo Karel

ik heb een aantal strips van FC De Kampioenen, daarin staat Balthazar...

Balthazar dus volgens mij, net als één der 3 koningen

beste wensen 2009

Rob

www.bloggen.be/satijnenvleugels

www.bloggen.be/valleizwartebeek
De spelling van Boma is: Balthazar Boma
mijn ged8
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!