Stilte

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator: Moderators

Hoi,

Ik ben nieuw hier dus ik bedacht om even een kijkje te komen nemen op het forum, maar nu zie ik dat het hier wel heel stil is. Waar is iedereen?

Misschien dat iedereen het zo ontzettend druk heeft met zijn eigen blog en bijhorende forum dat niemand nog naar deze wil komen?

Dat vind ik toch wel een beetje spijtig, want dit forum is juist een heel leuke manier om elkaar te leren kennen en zo ook elkaars blog te ontdekken.

XxXx - IsaSoulie, een heel enthousiaste nieuweling die bloggers zoekt.. :wink:

Inderdaad spijtig dat er geen mede bloggers /forumleden zijn.
Erg stil nu.
Hoop dat dat anders wordt anders ben ik ook weg. :(

:)

ik ben hier :D ( en ben ook nieuweling :wink: )
Ik ben hier ook nog niet zo lang. Inderdaad een stil forum hier :shock: :D

Het is een pracht van een forum, maar ik denk dat het het meest gebruikt wordt op de moment dat er met hun blog iets mis is en/of men hierover iets wil vragen of opgelost zien.
Hey alles cavakes hier. Idd een stille bedoeling. K'gaan het hier is op gang trekken met wie weet wat schrijffouten erbij. 2 voor de prijs van 1. Wie bied meer. Hup gedaan met de humor nu serieus. Waar is iedereen. We zijn april... De laatste berichten lijken uit maart te komen. Kan het wel weer mis gelezen hebben. Hup ik werd weer op Facebook gevraagt. das toch ook uit de mode aant geraken, eigenlijk eh. De rage geraakt voorbij. In vergelijking met twee jaar geleden is het er kalmer op geworden. Nuja k'heb er maar een Honderd en een beetje vrienden opstaan. Hehe en we noemen iedreen een vriend terwijl we er maar max misschien 10 van in de week tegenkomen. Maja we zijn zeker graag populair met onze 1432 vrienden... Nuja waarom ook niet eh. stay ( nu ben ik vergeten hoeik stay schrijf s'weer typisch) dus "kuch kuch" stay in touch. Btw hallow Antwerpen hoe is ie daar. Alles oke t'zonneke geschenen vandaag. Jaja tis wreed. Msn waar is den tijd. Toen kon je dat schermmpje nog laten trillen met een blits geluidje erbij als het telang duurde eer je gesprekspartner antwoorde. Das wel iets dat een bedrijf als facebook mocht overnemen of stond daar mss een patent op dat we niet weten. Alvast bij voorbaat men excuses to Fb. Ik Kan hier precies alleen over ( nog is ) Fb praten. Wat gaan de mensen wel ni van mij denken. Nja zoveel zit ik er niet op hoor, ik heb heus nog een ander sociaal leven. "echtwaar" ale volgend onderwerp, waar blijft Antwerpen hier of iemand andres is natuurlijk ook welkom. Enkel de paus zie ik liever niet komen en Vangheluwen ook niet. S'raar eh, jaja , de viezerik, punt volgende zin. Eeeeuhmm, we zullen het hier maar even bij laten. laat gerust iets weten... iemand ??? alvast nog een fijne dag allemaal. Grtz from Halle
Man Man nu zie ik dat dat eerste bericht hier uit 2010 is.... Zo ga ik niet veel antwoord krijgen we zijn al 2012. Ja dade. De helft is mss al verhuist of getrouwd of weet ik veel. Ja zeg k'em het weer zitten. Maar ale we blijven positief. Hopelijk... iemand , tot binnekort. Grtz

We houden de moed erin dat er volk komt! :D We zouden zo'n Rodania autootje moeten hebben gelijk in de koers dat wat reclame maakt :lol:
Hey, ne goeiendag. Dat autooke is idd geen slecht gedacht. Maar waar vinden we zo 1. Tja iedreen zit op Facebook eh de laaste tijd. T'is hier ier nimeer in de mode. We zijn out, Fb in. Dus ja. T'zou idd wel tof zijn met wat meer volk in the room. Maar we zien wel zeker... Grtz

ik ben vrij nieuw hier, pas een paar dagen geleden een blog begonnen, http://www.bloggen.be/gothicbowie/archi ... ID=1785609 groeten

Hopla,

Al een tijdje present, maar niet superactief meer. Ik surf anders wel graag op forums, maar hier lijkt de tijd soms te zijn blijven stilstaan :)

(BVM) schreef:
Hopla,

Al een tijdje present, maar niet superactief meer. Ik surf anders wel graag op forums, maar hier lijkt de tijd soms te zijn blijven stilstaan :)


-Spijtig, ik zelf heb hier een 20-tal onderwerpen geplaatst, doch zonder respons...Misschien te 'filosofisch' ?- Brabke .

Jouw onderwerpen waren me inderdaad wél opgevallen, Brabke. Maar voor mij zijn de meeste inderdaad wat filosofisch. Maar tussen al die mensen die hier een blog hebben, zouden er eigenlijk vast moeten zijn die ook in dergelijke filosofische onderwerpen geïnteresseerd zijn.

(BVM) schreef:
Jouw onderwerpen waren me inderdaad wél opgevallen, Brabke. Maar voor mij zijn de meeste inderdaad wat filosofisch. Maar tussen al die mensen die hier een blog hebben, zouden er eigenlijk vast moeten zijn die ook in dergelijke filosofische onderwerpen geïnteresseerd zijn.


-Misschien heeft 'pure' filosofie afgedaan ; en wil de mens niet meer van nature weten ...?

Hoi

Hoi,
Ik heb vandaag net een nieuwe blog gemaakt,
Heb nog niet zo'n ervaring hier mee maar hopelijk lukt dit haha

Groetjes

Angel_1995

Owja een hele fijne kerst toegewenst

En hopelijk komen iedereen zijn wensen uit ^^
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!