Op zoek naar soortgenoten

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik wil niet te veel reclame maken voor mijn blog, maar ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die ook een blog bijhouden over hun dieetervaringen en die daar nu mee bezig zijn, dus niet een jaar of langer geleden en mensen die een nog actieve blog hebben...

Iemand een idee hoe ik hier gericht op kan zoeken?

Mijn blog: [url]http://www.bloggen.be/mijndieetje[/url]

Gewoon Googelen denk ik zal het meeste resultaat geven.

En met Citroensapkuur of Ahornkuur kom je vast langs mijn blog even.
Maar dit is GEEN DIEET, maar een zuiveringskuur.
(maar dat kan je aan fanatieke lijners niet wijsmaken...haha)
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!