Van mollig naar olympisch

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator: Moderators

Hey bij deze wil ik eventjes de aandacht op mijn blog vestigen. Het gaat hier over een project dat ik zelf begonnen ben. Heel mijn leven lang heb ik al getrained maar een mooi figuur heb ik nooit echt gehad. Altijd dat laagje modder over mijn spieren. Nu na lang onderzoek gedaan te hebben achter griekse en romeinse trainingsmethoden gebruikt door gladiatoren ga ik de proef op de som nemen en mezelf onderwerpen aan een van de hardste levensstijlen ooit.

Support is altijd welkom :wink:

http://www.bloggen.be/vanmollignaarolympisch

Veel succes man,

Ik duim ervoor. Vermeld de details van je trainingsschema maar even op je blog. Misschien gaan we allemaal wel meedoen!!!

Ik hou van fitness, dus er kan altijd nog wat bij!

SUCCES ERMEE!!!

Dit is je streefdoel: (OPDRACHT 1) - bekijk link:
http://www.123video.nl/popphoto.asp?Pho ... =566&H=848

haha yep, check de blog regelmatig en ik vermeld alle details daar wel
ben nu een dag bezig met 200% motivatie ;)

Straffen toebak.....ik ben eens komen lezen...

ONGEVEER EEN JAAR later...

Ik lees precies zoveel niet meer???

Ik hou mij sinds kort bezig met modelbouw. Neen, geen vliegtuigjes of autootjes plakken. Maar met het maken van een landschap met gebouwen.
Weet iemand toevallig zo'n winkel zijn? Het enige dat ik tot nu toe heb zijn basis piepschuim 'platen' die ik gebruik om op te gaan bouwen. Alle hulp is zeer welkom, 'k wil graag beginnen met werken, maar zonder materiaal gaat dat iet zo goed...




________________
klondike solitaire card game
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!