Vragen rond forum

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator:Moderators

Zoals u eerder hebt kunnen lezen heb ik sinds 28 maart 2009 een eigen forum.

Graag zou ik zoals op de bloggen.be forum ervoor zorgen dat ik bij mededelingen dan ook mededelingen kan plaatsen zonder dat men onder deze categorie nieuwe onderwerpen plaatst.

Mischien kan de webmaster of de blogverantwoordelijke hierop een antwoord geven?
Ook alle andere informatie en ideetjes omtrent het bouwen van mijn forum zijn altijd welkom!!!

Ik heb ook een forum en indien je een mededeling wil doen, WAAR NIET OP KAN GEANTWOORD WORDEN, dan moet je die als "sticky" aanduiden bij de opties. (dat kan je alleen als moderator van je eigen forum)

veel succes

Beste Dmek 1960,

Bedankt voor uw interessante informatie!!!
Over wat gaat jou forum eigenlijk?
Dan kan ik eens een bezoekje komen brengen.

Ik zal u een prive bericht sturen met het adres van mijn forum (geen reclame) zodat je eens eventueel kan komen kijken en indien je wilt mag je altijd suggesties opsturen.

Tevens nog veel succes met uw website en het forum.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

Ik heb een algemeen forum en de link vindt je hier onder ieder bericht van mij he.

[b]Altijd welkom uiteraard. Vooral met vragen...[/b]

P.S. Wees echter voorzichtig met GRATIS forums.
Ze verdwijnen soms vlug van het net en dan ben je eraan voor al je moeite. Ik heb een Forum waar ik jaarlijks voor betaal, om het te behouden en te upgraden met de laatste updates en scripts.
Die kunnen wel veranderen van lokatie, maar dan wordt er alles aan gedaan om je backup van je forum naar een andere server te brengen zodat het daar verder kan draaien. (dan verandert enkel je URL....)

succes ermee!

Beste,

Is het registreren en het gebruik van uw forum GRATIS?
Dan zal ik eens komen kijken of ik mij kom registreren.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

Natuurlijk....
Net als bij Bloggen hier is het helemaal gratis registreren.

Ik betaal wel om mijn forum keurig online te houden, maar daar hebben mijn leden geen last van, nietwaar?

Welkom!

Beste,

Bedankt voor de informatie.
Ik zal nog eens nadenken of ik mij kom registreren.
Hellaas heb ik een gmailadres waarmee ik volgens uw forumregels niet mee kan geregistreerd worden op uw forum.
Is dit indien ik mij wens te registreren dan toch mogelijk?

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

p.s:Ik weet nog niet zeker dat ik mij kom registreren.
Indien ik mij wens te registreren dan zal ik deze dan ook spoedig mogelijk laten weten.

Indien u wenst mag u zich altijd registreren op mijn forum.
Deze is http://www.jorrit.forum2go.nl .
Ik hoop op een registratie,DMEK1960 .

Ja, met een hotmailadres of een bestaand telenetadres of Belgacom adres.

dit mailadres kan je nadien dan wel in een Gmail adres aanpassen via je account.

P.S ik moet deze registratie goedkeuren, maar ga binnenkort met vakantie 2 weken en dan wordt de mail niet gelezen natuurlijk he.
(maar geen enkele verplichting hoor....)
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!