Ftp

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator:Moderators

Ftp

Als ik probeer in te loggen krijg ik de volgende boodschappen:
serveradres ok maar gebruikersnaam niet.

Is er iets dat ik niet weet?

Graag wat help hierbij.

Beste,

Zulke problemen heb ik ook al meegemaakt op mijn blog.
Mischien kun je best uw wachtwoord terug opvragen of correct overtypen.

Anders zou je best eens contact kunnen opnemen met een blogverantwoordelijke of de webmaster.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

Beste,


Ik begrijp het onderwerp van uw topic niet goed.

Je moet voor het inloggen geen ftp openen, je surft gewoon naar www.bloggen.be en daar kan je inloggen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!