Chatbox

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator:Moderators

Ik heb al een tijdje een eigen chatbox op mijn site staan waar bezoekers met elkaar kunnen chatten.

Om negatief gedrag te vermijden ben ik dan ook dagelijks op de chatbox om een oogje in het zeil te houden en eventueel chatters die zich niet aan de regels houden dan ook te verwijderen uit het chatbox.

Hellaas heb ik buiten mezelf nooit andere chatters.
Mijn chatbox is http://www.webhelpje.nl/chatbox/chatbox ... Titske1995

Met vriendelijke groeten,
Titske

Beste,

Tegenwoordig heeft iedereen een blog. Dat is een stukje van zichzelf...
Maar meer en meer mensen willen ook hun eigen forum. Indien iedereen dit doet, ZIT IEDEREEN ALLEEN OP ZIJN EIGEN FORUM en komt er geen volk. Spijtig....

Ik heb ook een forum waar amper een 5-tal goede vaste vrienden dagelijks een kijkje nemen en ook actief hun zegje doen....
De rest is maar geregistreerd in het verleden om af en toe eens te komen kijken zonder iets te zeggen....

Maar ieder is natuurlijk vrij om te doen en laten wat hij wil.
Maar fora's zouden niet gratis mogen zijn, vind ik.
Dan zouden er minder zijn en dan waren er meer groepen mensen bij elkaar op 1 Forum. Want dat is de bedoeling uiteindelijk.

Nu heeft ieder zijn eigen gratis forum bijna en mag het "zelf" vullen. (bijna geen leden.)

[b]Wanneer iedereen zijn eigen schaakclub opricht, zit hij waarschijnlijk ALLEEN te schaken, nietwaar?[/b]

Beste,

Ik begijp wat je bedoeld.
Maar je moet ook begrijpen aangezien het een echte hobby is waar ik me goed mee amuseer dat ik wil uitbereiden met webtools zoals forum en chatbox.

Ik zou graag hebben dat mijn website,forum en chatbox succes hebben.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

Zeer begrijpelijk.

Ik kan alleen maar zeggen dat een forum uitbouwen EEN ZAAK VAN "LANGE ADEM" IS.....dat heel vlug uitdoofd, indien er niet echt 'leven' in zit. (of blijft zitten.)
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!