site aanmelden bij zoekmachines

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator:Moderators

Site is al aangemeld bij google, weet er iemand ng site waar ik ze kan aanmelden

Hallo Krisdt

Ik veronderstel dat je ondertussen uw probleem zelf hebt opgelost.

Voor meerdere zoekrobots kan je terecht op uw eigen blog.

Log in

Scroll naar "Krijg meer bezoekers"

Hier bekomt je voldoende keus.

Pépe

bedankt voor de tip.
Maar kzou graag ook ng enkele links hebben van zoekmachines, want he bal op yahoo gekeken en vind niet direct waar ik mijn site kan opgeven.

Heb toen ik mijn blog pas had ergens link gevonden, waar ik op site kwam en daar stonden alle zoekmachines in een kolom e nkon je naar keuze aanklikken om u site aan te melden, weet er iemand die staan

Je kan ook hier terecht om je blog op allerlei zoekmachienes aan te melden:

http://www.aanmelden-zoekmachines.info/
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!