Site online plaatsen

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator:Moderators

Ff vraagje:

Heb dus met frontpage een site gemaakt. Heb ook al bij belgacom gevraagd om die plaats dus te reserveren.
Nu hebben we gisteren een mail gehad dat het gelukt is, maar nu moet ik die verschillende paginas uploaden naar die ftp server. Dat lukt allemaal, maar hoe krijg ik die informatie dan vn op die ftp naar het internet ?

En als ik mijn pagina's in die ftp open komen ook mijn afbeeldingen niet te voorschijn. Afbeeldingen zijn opgeslagen in .gif

Hallo Krisdt,

Je hebt toch van belgacom een subdomeinnaam gekregen, als je uw bestand op de webruimte hebt geplaatst (geven wij het de naam: test.txt) en je wil het nu oproepen, dan doet je dit als volgt:

Plaatst uw bestand achter uw subdomeinnaam, en naam van de website, zo krijg je in het voorbeeld:

http://uw subdomeinnaam.naam vande website.be/test.txt

Dus eerst de naam van uw subdomein, naam van de website, gevolgd door de naam van het bestand.

Succes Pépe

we hebben een url aangevraagd met http://user.skynet.be

Ma kga straks is in de mailbox van mijn pa kijke nen is uitproberen.

die test.txt moet ik da dan vervangen door mijn bestanden?

Ik had vroeger een website bij telenet....ook te uploaden met aparte software (frondpage) en telenet ondersteunde niet alle bestanden die Frondpage naar mijn domein doorstuurde.....niets dan miserie (om het kort te houden.)

Wat ik als alternatief heb genomen is de website van Google.
Volledig online en nooit problemen met uploaden.
Wat je erop zet staat er ook direct.....en als je niet professioneel wil gaan is dit een heel goeie oplossing en GRATIS.
En zoals we Google kennen....altijd opslagplaats genoeg!

Dit is mijn website: (voorbeeld)
http://dmek1960.googlepages.com/home

Alléé dmek toch voor 20 liedjes :mrgreen:

Even serieus ... ik heb voor mijn vorige job 2 jaar geleden met frontpage en ftp de website bijgehouden. Ik moet zeggen dat blog bijhouden toch heel wat gemakkelijker is.

Ik heb een site bij telenet en heb deze zonder problemen op het net gekregen en kan deze zonder problemen bijhouden/bewerken.

Ik heb een programma gedownload waarmee ik pagina's kan toevoegen, verwijderen, etc... Ik zou zeggen: Ik geef je een link ernaar, maar dat programma staat op mijn andere PC en die is momenteel buiten werking :(

Nu, het enige waar ik op moest letten, was dat de eerste pagina in html was en de naam 'index' kreeg, m.a.w. werd aangeduid als index.html, anders werd deze niet herkent als beginpagina.

-Rat-
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!