blogmasters

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator:Moderators

[b]Mag ik hier toch eventjes de blogmasters eren, die naar ik in die korte tijd dat ik hier op bloggen.be vertoef, mij en velen al flink geholpen hebben? Een dankjewel is hier echt op zijn plaats. Die mensen doen dat echt in hun vrije tijd.[/b]

Volledig mee eens..... :lol:

Pépé, ik heb heeeel mijn blog veranderd in een paar klikjes dankzij al jouw antwoorden op het forum die ik verzameld heb op Wordpad en toegepast heb. Nu nog mijn fotootjes bij bucket gaan aanpassen qua grootte en een beetje layout van tekst hier en daar ....
www.bloggen.be/motte
Een heel dankbare
[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff75/Motte_photo/Motteglitter.gif[/img]

Ook van mij nen dikke merci!

link gezet naar blogtips en -trics bij mijn favorieten
[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff75/Motte_photo/hiephiephoerakleiner.jpg[/img]

Jaa! [quote="Motte"]link gezet naar blogtips en -trics bij mijn favorieten
[/quote]
Dat heb ik ook gedaan en ik wilde de moderator hartelijk bedanken!!!
Smak!

Groetjes, zeemansvrouw

Ik vind het altijd zo plezant te lezen dat iemand content is als iets gelukt is.
't is een kleine moeite hé.

Ik ben zelfs al content geweest als het mislukt!!! :roll:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!