Echte dierenvrienden dulden dit niet!!!

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator:Moderators

Ik vond dit onderwerp zo belangrijk om er zoveel mogelijk aandacht aan te geven,
[b]dat ik het in de kijker gezet heb op mijn blog![/b]
NEEN!!! niet om mijn blog te promoten, maar de rechtstreekste link naar het filmpje is beschermt met de 16+ login van 123video. En omdat ik vind dat iedereen dit MOET KUNNEN ZIEN heb ik hem 'VRIJ' op mijn blog gezet!

[color=blue]Jaarlijks worden massaal 20.000 lieve MENSLIEVENDE dolfijnen barbaars afgeslacht om er sushi van te maken. Deze dierenbeulen mogen zomaar hun gang gaan in Japan. Dat bewijst hoe achterlijk ze daar nog zijn...[/color]

Wie de schokkende beelden wil bekijken:
http://www.bloggen.be/dmek1960/archief.php?ID=656
(eerste artikel op de blog)

[b]LET OP: NIET VOOR GEVOELIGE DIERENVRIENDEN.[/b]

Ik durf nie kijken--> ik weet da ik ga bleiten

Zoals met de zeehondjes

ik kijk ook niet, heb er wel een gedicht aangewijd (de zeehondjes)

Beste natuurliefhebbers...op 21 maart zag ik de eerste dagvlinder,
de gehakkelde aurelia
heeft er nog iemand al een (dag)vlinder gezien?

Ook niet om mijn blogs te promoten, maar...schoonheid wil je delen !

mvg

Rob

www.bloggen.be/satijnenvleugels
www.bloggen.be/valleizwartebeek_2
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!