Chat café, iedereen welkom!

Dit is de plaats om met elkaar te praten over eender welk onderwerp.

Moderator:Moderators

In de hoop om de boel hier een beetje op gang te trekken , open ik hier een onderwerp dat we als een 'chat' kunnen gebruiken. Hier kunnen we praten over koetjes en kalfjes... Maakt dus niet uit over wat, als het maar wat deftig en respectvol is.
Je kan jezelf voor stellen, een discussie beginnen over het weer, over sport, over tv programma's en bekende mensen... Zo een beetje zoals aan de toog op café. :D Het nadeel is dat je zelf voor je drinken moet zorgen, maar het voordeel is dat hier mag gerookt worden :lol: Kom dus gerust binnen, zet je erbij en praat mee, zodat het hier wat gezellig wordt :D

Om de aftrap te geven en om over iets te beginnen, wie kijkt er naar het wielrennen? Wie gaat nu zondag Parijs-Roubaix winnen? Wat vond jij van het nieuwe parcours van de Ronde van Vlaanderen? Ikzelf vond het wat raar zonder de Muur, het was precies of het was niet echt de Ronde waar ik zat naar te kijken. Maar ik moet wel zeggen dat het nieuwe parcours voor veel spanning zorgt, ik heb dikwijls op het puntje van mijn stoel gezeten! In dat opzicht is het wel goed voor de Ronde, dat het nog meer een uitputtingsslag is en dat het nog spannender is. Maar toch, ik miste de Muur wel. Wat vind jij? Is de Ronde beter met of zonder de Muur?

Allez voila, we zijn vertrokken! :D

Enne... Mannekes. Niet dringen of niet duwen hé, er is plaats genoeg voor iedereen hier in dit café :lol:

het is hier vrij stil moet ik zeggen :P

Ja, het is hier precies een spookcafé :shock: Dat is plezant rond Halloween, maar bij mijn weten is het toch lente hé 8)

het voelt eerder aan als een zachte winter voor het moment, zal me een koffie inschenken :wink:
k'zou zeggen fijn dat er hier eens iets beweegt. Maar tis altijd van korte duur eh. men enthousiasme is ier ook al een paar keer gekeldert. Maja das bij de meeste hier denk ik. Wie weet tot binnekort en tt van dees.. joeww
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!