Beantwoorden e-mails niet meer mogelijk

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

E-mails beantwoorden

de laatste tijd kan ik de e-mails niet meer beantwoorden van de bezoekers, krijg telkens de boodschap foutief e-mail adres , kan iemand mij daarbij helpen

Alvast bedankt

Hallo goudvinkje,


Kan je eens wat duidelijk zijn, wat bedoel je met e-mail beantwoorden zijn dit reacties in uw gastenboek of op uw berichten op uw blog ?

Pépe

Beste

Wanneer iemand mij mailt vanuit de blog via mail mij of gastenboek , en ik wil daarop reageren krijg ik de foutmelding verkeerd mail adres

Mvg Gunter

Hallo goudvinkje,


Uw geeft toch geen antwoord via uw blog, maar via uw provider.

Pépe

Heb het ondertussen gevonden , toch bedankt voor de uitleg
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!