Bloggen.be is goed!

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

Als bedankje aan het team dat bloggen.be onderhoud en online zet maak ik dit topic aan en vraag ik aan iedereen die dezelfde mening heeft als mij over bloggen.be
(super goede site, forum en blogspace, ook de snelheid en de plaats voor foto's!), zet hier een kort woordje neer (zoals "bedankt").

Het team van bloggen.be zal er zeker en vast blij mee zijn ;)

Dankje bloggen.be voor de gratis, makkelijk bruikbare, makkelijk instelbare en heel snelle blogspace!!

Inderdaad!
Ik ben al 3 jaar bij bloggen.be met mijn Blankenbergse website.
Doe zo verder, en bedankt voor jullie uitstekende dienst!
Al ben ik meestal een mopperkont, en heb ik nog heel wat te be-mopperen :roll: , deze keer ben ik zeer dankbaar voor alle verbeteringen en nieuwe mogelijkheden die ik op Bloggen.be mag ervaren na terug ter zijn van even weg geweest

-categorieën aanmaken
-meer mogelijkheden op "personaliseer"
-etc... etc...

Mijn oprechte dank aan allen die zich hiervoor hebben ingezet.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!