Handtekening.

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

Na het terugbrengen naar fabrieksinstelling van mijn laptop,weet ik niet meer,hoe ik een handtekening(link van mijn blog)kan toevoegen,bij iedere e-mail die ik verstuur,kan iemand me helpen? Thanks,Johny.

Hangt af van mailprogramma tot mailprogramma.

Maar meestal kan je via INSTELLINGEN of OPties een elektronisch handtekening EERST AANMAKEN..... en dan invoegen in je mailinstellingen.

Zo wordt het automatisch aan elke mail en/of elke RE-mail gelinkt.

Welk mailprogramma hebt u, John Beton?
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!