bestanden

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

kan men ook bestanden toevoegen aan je blog :?: :?:
Ja, dit kan.....

maar...(ja er is ne maar aan he!)

Je moet die bestanden dan wel eerst UPLOADEN naar een uploadsite op het net......en vandaar de URL linken op je Blog.

Kom even langs mijn site (link onderaan) en in de rechterkolom, zal je bij Blogtips enkele uploadsites vinden.

Daar moet je eerste (meestal wel) registreren (gratis) en dan kan je van je PC die bestanden uploaden naar jouw persoonlijke plaats op het net.

Van daaruit kan je linken....

Ikzelf upload enkel foto's bij Photobucket, maar heb (nog) geen ervaring met bestanden (*.pps bv.) uploaden.

Maar lijkt me wel tof indien je bijvoorbeeld ook met MP3's muziek wil linken in je Blog....

Hopelijk wat wijzer geworden...
Ik hoor graag het resultaat.

mvg Danny

Binnenkort zal dit mogelijk zijn. Nog heel even geduld...
DAT ZOU FANTASTISCH ZIJN WEBMASTER...

Bedankt al op voorhand !!!

En een FOTOALBUM is ook geen overbodige luxe.
Misschien een ideetje voorlater?

Je kan altijd op mijn blog naar mijn MSN blog kijken.....
Waar verschillende albums in kunnen draaien....

Als je dit kan verwezelijken....kan ik mijn MSN DELETEN....

Ik heb het volste vertrouwen in Bloggen.BE

Mooi !!!!!!!!
DMEK1960 schreef:
DAT ZOU FANTASTISCH ZIJN WEBMASTER...

Bedankt al op voorhand !!!

En een FOTOALBUM is ook geen overbodige luxe.
Misschien een ideetje voorlater?

Je kan altijd op mijn blog naar mijn MSN blog kijken.....
Waar verschillende albums in kunnen draaien....

Als je dit kan verwezelijken....kan ik mijn MSN DELETEN....

Ik heb het volste vertrouwen in Bloggen.BE

Mooi !!!!!!!!


Bedankt voor het vertrouwen. We doen ons best om het nog beter te maken!
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!