Bv klokje toevoegen.

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

Wie kan mij helpen ik wil graag weten hoe ik HTML kan toevoegen zodat ik op mijn blog bv een klok zie -krijg zonder dat de html letterlijk op mijn log te zien is.
http://www.bloggen.be/videohotshot/

Hallo,


Als je een scriptje wil toevoegen zoals een klokje, kan dit via Personaliseer, vrije tekst/Html

In het tekstvak eerst een spatie ingeven, dan de brontekst aanvinken de code plakken, je kan nu ook "label" invullen dat weet je wat er staat en klik op toevoegen.

Succes
Pépe

Pépe

Bedankt voor je duidelijke en snelle antwoord op mijn vraag.

http://www.bloggen.be/videohotshot/
In het tekstvak eerst een spatie ingeven, dan de brontekst aanvinken de code plakken, je kan nu ook "label" invullen dat weet je wat er staat en klik op toevoegen.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!