Blog's die worden aangemaakt

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

Hoi bloggers,

Zelf heb ik twee blog site's hier en moet ik zeggen dat wanneer er een probleem is en het probleem voorlegt er redelijkerwijs snel op wordt gereageerd door de beheerders en zeg ik dank hiervoor.

Toch vertoef ik regelmatig op de blogosfeer om te zien welke nieuwe blog's zijn aangemaakt, interessant zijn enz.

Ik concludeer en stel zelf vast dat er blog's worden aangemaakt die helemaal of niet worden bijgewerkt en als noodkreet worden aangemaakt.

Een voorbeeld zoals deze is http://www.bloggen.be/dierenbescherming/ ? ik vind dit onpersoonlijk en niet passend, doe er dan iets mee en vermeld niet hoogst schreeuwend dergelijk soort artikel(s), als de inhoud en het doel het publiek niet bereikt.

Zo zijn er nog meerdere blog 's die dit of de naam niet verdienen omdat er niets meer mee gedaan wordt, maar iemand anders wat wel serieus ermee bezig wil zijn wordt beperkt in het open van zijn/haar nieuwe blog naam omdat deze door een niet serieus persoon al is geopend??
Theo schreef:
Hoi bloggers,

Zelf heb ik twee blog site's hier en moet ik zeggen dat wanneer er een probleem is en het probleem voorlegt er redelijkerwijs snel op wordt gereageerd door de beheerders en zeg ik dank hiervoor.

Toch vertoef ik regelmatig op de blogosfeer om te zien welke nieuwe blog's zijn aangemaakt, interessant zijn enz.

Ik concludeer en stel zelf vast dat er blog's worden aangemaakt die helemaal of niet worden bijgewerkt en als noodkreet worden aangemaakt.

Een voorbeeld zoals deze is http://www.bloggen.be/dierenbescherming/ ? ik vind dit onpersoonlijk en niet passend, doe er dan iets mee en vermeld niet hoogst schreeuwend dergelijk soort artikel(s), als de inhoud en het doel het publiek niet bereikt.

Zo zijn er nog meerdere blog 's die dit of de naam niet verdienen omdat er niets meer mee gedaan wordt, maar iemand anders wat wel serieus ermee bezig wil zijn wordt beperkt in het open van zijn/haar nieuwe blog naam omdat deze door een niet serieus persoon al is geopend??


hoi Theo

Inderdaad het is erg triest om te zien dat mensen van hun blogs geen gebruik maken.

Ik ben zelf sinds vandaag actief hier om deze web-log dienst uit te proberen. Mocht het mij niet bevallen ben ik ook weer zo netjes om mijn blog af te melden.
Naast deze blogdienst ben ik ook al sinds 2004 lid van een andere blogdienst. In der loop der jaren heb ik het beleid flink zien veranderen.
Sinds kort worden weblogs waar helemaal geen activiteit op zit ook offline gezet (natuurlijk wordt de beheerder hiervan eerst op de hoogte gebracht)

Misschien zullen ze dat hier in de toekomst ook doen

Ja, sommige blogs worden opgestart om te zien hoe dit werkt en eruit ziet om dan nadien evt. (ik weet dit niet) eventueel een andere dienst te kiezen voor hun blog ofwel gewoon niets meer mee doen zeker?

Maar ikdenk dat dit een nadeel is van ALLE GRATIS DIENSTEN....hoor!
Ook fora's worden met de vleet aangemaakt om nadien niets meer mee te doen....enz...

En dan is dit nog een grotere plaag:

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=4867

In het tekstvak eerst een spatie ingeven, dan de brontekst aanvinken de code plakken, je kan nu ook "label" invullen dat weet je wat er staat en klik op toevoegen.



___________
We offer E20-891 exam - pass4sures success for Pine Manor College exam with help of latest security+ certification and ISC practice questions and the exams of The University of Tokyo ccie security Facebook
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!