Drivecleaner.com in gastenboek

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

Toen ik begin juli uit verlof kwam en naar mijn blogje wou gaan kijken kreeg is steeds de melding om drivecleaner te installeren. Gelukkig heb ik dat kunnen onderdrukken en op mijne pc is geen virus te bespeuren. Al regelmatig de pc met Norton en Hitman Pro laten scannen.

Ondertussen waren mijn gastenboek en reacties onder bepaalde berichtjes geblokkeerd. Ik kwam steeds terecht op een blanco site van drivecleaner. Enige oplossing was gastenboek te verwijderen en nieuw aan te maken. Ik heb wel het adres van de site gekopieerd en geblokkeerd in mijn blog. Aan het IP adres kon ik niet aangeraken.
Dit heeft niet geholpen want enkele dagen later opnieuw hetzelfde probleem, tot 3 maal toe in 1 week.

Nu heb ik terug de veiligheidscode terug ingesteld maar met als gevolg dat ik al verschillende mailekes ontvangen heb van bezoekers die niet door de veiligheidscode geraken. Dit probleem bestaat reeds van bij het begin van mijn blogje.
Daarom dat mijn veiligheidscode steeds uitstaat met als gevolg dat ik regelmatig spam heb maar dat is vlug verwijderd en veroorzaakt geen schade aan gastenboek en reacties.

Kunnen jullie mij helpen om Drivecleaner. com definitief te blokkeren op mijn blog. Als je op mijn blogje gaat zien onder bv. Hello Friends zie je wat ik eigenlijk bedoel. Er zijn nog berichtjes die geblokkeerd werden.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Lieve groetjes
Leona
www.bloggen.be/beejee

Hallo Leona,

Heb je hier wat in deze link beschreven is, al eens uitgevoerd ?

http://www.bloggen.be/help-blog_lastige ... kkeren.php

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!