Presentatie plaatsen op bloggen.be

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar heb toen geen antwoorden gekregen waar ik echt iets mee kon bereiken. Ik vraag het dus opnieuw.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe kan ik een PowerPoint presentatie op mijn blog plaatsen?

Ik heb al reeds mijn PPS geupload met www.fastdump.com en dit is mijn url:

http://www.fastdump.net/417731-Bloemlezing

Graag duidelijke antwoorden. :oops:

ronnyhenri@hotmail.com

Daar hebben we het al over gehad toch???

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=2824
Ja, natuurlijk! Dat staat toch bovenaan mijn bericht!

Beste Hendrikius,

Mag ik U vriendelijk uitnodigen om uw commentaar te beperken tot het openbaar Forum en mijn Prive Berichten niet te bezoedelen met uw commentaar zoals:

"Ofwel een duidelijk antwoord...ofwel GEEN."

Bedenk dat we hier mensen proberen HELPEN.
En indien U dit niet respecteert of niet genoeg menselijke waarden hebt om dit te willen snappen, sla dan gewoon mijn commentaar over (lees hem niet) en misschien respecteren andere mensen dit WEL.

Maar stiekem ongepaste Priveberichten sturen, omdat uw probeem niet "a la minuut wordt opgelost" wordt niet geapressiëerd.

Beste groeten!!!
Je doet het wel zelf, hypocriet!

Als antwoord dan toch he...

En omdat je zo vriendelijk bent.....hier een oplossing voor een presentatie:
(indien niet goed, dan dient het ZEKER VOOR IEMAND ANDERS...)

http://www.bloggen.be/dmek1960/archief.php?ID=358
Begrijp niets van jou gekrabbel :?:

O.K. dan is het bruikbaar voor diegenen die het "wel" snappen! :roll:
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

:!: Topic gesloten .

Zo kan dat niet, dankbaarheid en beleeftheid tegenover de mensen die je willen helpen, zou ik normaal vinden, maar zo niet !!!
Moderator Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!