Javascript

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

Dit beeldbestandje onderaan elk blog Afbeelding verbergt een bestand met de naam
javasyndicatie.js


Dit bestand bevat de adressen van de berichten uit dat bepaald blog.

Kan misschien iemand wat uitleg geven over het doel en het gebruik van dit bestand?

Uitleg heb ik niet, misschien zit de FBI erachter 8)

Alle gekheid op een stokje. ik krijg dat bestand niet open. Runtime-fout oid. Veel kan ik er dus niet in lezen. Ik heb er ook geen behoefte aan om e-mailadressen te weten, interesseert me niet. Als ik per sé iemand wil mailen stuur ik via zijn/haar 'profiel' een privé-bericht.

http://blog.seniorennet.be/klerkonline

Het bevat GEEN e-mail adressen. Het bevat de adressen van je berichten op je blog.

Zie volgend onderwerp: http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=179
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!