Pagina 1 van 1

kopie van mijn blog maken

Geplaatst: do jul 29, 2021 09:20 47
door noel lancksweerd
Beste,
betreft : www.bloggen.be/art4you
Is het mogelijk om een volledige kopie van mijn blog te maken. Ik dacht dat bij het maken van een reserve kopie niet alles wordt weergegeven. Bovendien is dit een SEN bestand dat ik blijkbaar niet kan openen.
Alvast bedankt
N Lancksweerd

Re: kopie van mijn blog maken

Geplaatst: do jul 29, 2021 10:06 00
door Pépe
Beste,


Die functie werkt al jaren niet meer.

MVG Pépe

Re: kopie van mijn blog maken

Geplaatst: zo aug 01, 2021 22:02 53
door Peter Motte
De functie werk wel nog, maar ze bevat niet de afbeeldingen, en het is inderdaad een .sen-bestand.
Daarvoor kun je wel programmaatjes op internet vinden, maar het komt er eigenlijk op neer dat je alleen maar het .sen-bestand kunt downloaden, om het achteraf op bloggen.be of blogdiensten die met .sen-bestanden werken, terug te zetten.
In hoeverre die gratis programmaatjes betrouwbaar zijn, weet ik niet.