kopie van mijn blog maken

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

Beste,
betreft : www.bloggen.be/art4you
Is het mogelijk om een volledige kopie van mijn blog te maken. Ik dacht dat bij het maken van een reserve kopie niet alles wordt weergegeven. Bovendien is dit een SEN bestand dat ik blijkbaar niet kan openen.
Alvast bedankt
N Lancksweerd
Beste,


Die functie werkt al jaren niet meer.

MVG Pépe
De functie werk wel nog, maar ze bevat niet de afbeeldingen, en het is inderdaad een .sen-bestand.
Daarvoor kun je wel programmaatjes op internet vinden, maar het komt er eigenlijk op neer dat je alleen maar het .sen-bestand kunt downloaden, om het achteraf op bloggen.be of blogdiensten die met .sen-bestanden werken, terug te zetten.
In hoeverre die gratis programmaatjes betrouwbaar zijn, weet ik niet.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!