Lay-out personaliseren met afbeelding uit mijn computer

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

hallo,

Volgens ik lees kunnen wij niet alleen voor onze blog de standaardinstellingen gebruiken maar ook persoonlijker maken met een eigen afbeelding.
Kan iemand me hierbij helpen aub.als ik de afbeelding uit mijn bibliotheek haal,wat de volgende stappen zijn hiervoor?
Dank!
Beste,


Waar wil je deze afbeelding plaatsen ?


Pépe
Hallo,
Dank om een reactie!
gewoon ...zoals titel aangeeft...ipv standaardinstelling uitzicht van een blog,hoe ik deze kan importeren van eigen bestand!
.
De ink die je aangaf zag ik ook al met die kolom van die codes,maar mijn vraag is eender hoe ik zo een code bekom vanaf mijn afbeelding om die dan te importeren uiteraard in een eigen zicht...
Dank
Beste,

Het eerste dat je moet doen is een internetadres (url) van uw afbeelding aanmaken, je kan hier de afbeelding uploaden:

https://www.mupload.nl/

Vervolgens ga je naar het menu van het blog en klik op "uitzicht (design) wijzigen blog" en vertrekt het beste van uitzicht 13

Scrol naar onder tot "Geavanceerd - uitzicht aanpassen" leest eerst eens goed de tekst die hieronder staat alvorens verder te gaan.

Scrol verder naar

.general_bg
{
background: #FFFFFF;
background-image: url(../Images/Skin/19/achtergrond.jpg);
}

.general_area
{
background: #66315C;

De url in het rood vervang je nu door de het internetadres (url) van uw afbeelding.

Klik vervolgens onderaan op "wijzigen"

Pépe
zie pm pépe...
Dank!
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!