Vroeger had ik op skynetblogs een blog staan over onze snookerclub.
Nu zijn ze bij skynet op het fantastische idee gekomen om alles aan te passen met als resultaat, weg blog want ik begrijp er niks meer van. Vroeger was het bij skynetblog hetzelfde systeem zoals het nu is bij bloggen.be
Maar een ding zou ik anders willen.
Je hebt dus 3 kolommen, eentje links, eentje rechts en dan het midden.
Vroeger kon je bij skynet een categorie invoegen en daar iets posten en dan moest je daar gewoon op klikken en zag je wat er stond. Zoals bvb: uitslagen new astrid 1.
Maar als je nu hetzelfde doet bij blogge.be verschijnt die post ook in het middelste vak, onder mijn voorstelling van de club en dat is nu net wat ik nu wil.
Bestaat er een mogelijkheid dat alleen die post verschijnt door op de link te klikken en niet dat die ook op die voorpagina staat want ik vind dat geen zicht hebben. Als dat niet kan, bestaat er dan een blogsite waar je dat wel kan?
Nu maak ik gebruik van agenda en post daar. Maar dat is niet genoeg.

http://www.bloggen.be/newastrid