Chatbox voor bloggen.be

Dit is de plaats waar je onderling ideeën kan uitwisselen en naar het Bloggen.be-team tips kan geven wat en hoe bepaalde dingen nog verbeterd kunnen worden.

Moderator: Moderators

Ik heb gezien dat ze bij seniorennet.be een aantal chatboxen hebben.
Is het mogelijk om bij bloggen.be ook chatboxen te installeren zodat men bij bloggen.be ook kan chatten met elkaar.

Het is maar een ideetje voor in de toekomst hoor.
Zou leuk zijn voor vele bloggers.
[color=indigo][/color]
Hallo,iedereen
Ik heb al op verschillende sites gezien dat je kan chatten met elkaar.
Ik zou willen vragen of dit ook mogelijk op bloggen.be



Groetjes,[/code][/b]

Tja,dat was mijn suggestie ook.
Zou leuk zijn he.

Ook ik heb al op verschillende sites gezien dat chatten mogelijk is.
Trouwens,seniorennet en bloggen.be is van dezelfde webmaster.

Ik geef maar een suggestie.

[quote="Titske"]Tja,dat was mijn suggestie ook.
Zou leuk zijn he.

Ook ik heb al op verschillende sites gezien dat chatten mogelijk is.
Trouwens,seniorennet en bloggen.be is van dezelfde webmaster.

Ik geef maar een suggestie.[/quote]
inderdaad
ik hoop echt dat dit mogelijk is!

Zena x,

Hebt u zelf een website en/of blog?
Want indien je dat hebt,waarom richt je dan zelf geen chatbox op?

Ik heb dat ook gedaan en wie weet krijgt deze binnenkort wel succes.

Mijn mening is de volgende:

Een chatbox kan je blog of website wel opfleuren en méér mogelijkheden geven, maar het marcheert niet.

Waarom niet?
Naar mijn bescheiden mening wil tegenwoordig iedereen een eigen chatbox, een eigen forum, een eigen "ditje & datje" en wat is het resultaat?
Dat iedereen BIJNA ALLEEN op zijn eigen Forum, chatbox e.d. zit.

Een forum is iets waar velen samenkomen die zelf geen forum hebben.
Maar tegenwoordig heeft "iedereen" er een. En dan gaat men alleen nog tijd steken in zijn eigen forum of chatbox of....noem maar op!

De echte grote fora's....en chatboxen (msn e.d.) die trekken VEEL MENSEN.

Dus de grote toeloop moet je niet verwachten.

very nice post

tegenwoordig iedereen een eigen chatbox



______________________________________________
FIFA 14 Coins

Het is normaal wanneer je maar één foto plaatst van uw harde schijf dat deze zich verkleind en links bovenaan het bericht plaatst, bij meerdere foto's is dit niet het geval.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!