Pagina 1 van 1

Chatbox voor bloggen.be

Geplaatst: zo jul 26, 2009 10:15 25
door Titske
Ik heb gezien dat ze bij seniorennet.be een aantal chatboxen hebben.
Is het mogelijk om bij bloggen.be ook chatboxen te installeren zodat men bij bloggen.be ook kan chatten met elkaar.

Het is maar een ideetje voor in de toekomst hoor.
Zou leuk zijn voor vele bloggers.

Chatbox

Geplaatst: vr sep 18, 2009 19:13 02
door Zena x
[color=indigo][/color]
Hallo,iedereen
Ik heb al op verschillende sites gezien dat je kan chatten met elkaar.
Ik zou willen vragen of dit ook mogelijk op bloggen.be



Groetjes,[/code][/b]

Geplaatst: zo sep 20, 2009 10:25 48
door Titske
Tja,dat was mijn suggestie ook.
Zou leuk zijn he.

Ook ik heb al op verschillende sites gezien dat chatten mogelijk is.
Trouwens,seniorennet en bloggen.be is van dezelfde webmaster.

Ik geef maar een suggestie.

Geplaatst: zo sep 20, 2009 17:16 21
door Zena x
[quote="Titske"]Tja,dat was mijn suggestie ook.
Zou leuk zijn he.

Ook ik heb al op verschillende sites gezien dat chatten mogelijk is.
Trouwens,seniorennet en bloggen.be is van dezelfde webmaster.

Ik geef maar een suggestie.[/quote]
inderdaad
ik hoop echt dat dit mogelijk is!

Geplaatst: zo sep 20, 2009 17:21 58
door Titske
Zena x,

Hebt u zelf een website en/of blog?
Want indien je dat hebt,waarom richt je dan zelf geen chatbox op?

Ik heb dat ook gedaan en wie weet krijgt deze binnenkort wel succes.

Geplaatst: di sep 22, 2009 04:57 48
door DMEK1960
Mijn mening is de volgende:

Een chatbox kan je blog of website wel opfleuren en méér mogelijkheden geven, maar het marcheert niet.

Waarom niet?
Naar mijn bescheiden mening wil tegenwoordig iedereen een eigen chatbox, een eigen forum, een eigen "ditje & datje" en wat is het resultaat?
Dat iedereen BIJNA ALLEEN op zijn eigen Forum, chatbox e.d. zit.

Een forum is iets waar velen samenkomen die zelf geen forum hebben.
Maar tegenwoordig heeft "iedereen" er een. En dan gaat men alleen nog tijd steken in zijn eigen forum of chatbox of....noem maar op!

De echte grote fora's....en chatboxen (msn e.d.) die trekken VEEL MENSEN.

Dus de grote toeloop moet je niet verwachten.

Geplaatst: do jun 06, 2013 07:07 30
door mariya
very nice post

Geplaatst: vr okt 18, 2013 08:21 42
door markjosol
tegenwoordig iedereen een eigen chatbox



______________________________________________
[url=http://www.fifautc.com/]FIFA 14 Coins[/url]

Geplaatst: vr aug 15, 2014 07:39 21
door Graham
Het is normaal wanneer je maar één foto plaatst van uw harde schijf dat deze zich verkleind en links bovenaan het bericht plaatst, bij meerdere foto's is dit niet het geval.