foto's beveiligen tegen kopieëren

Dit is de plaats waar je onderling ideeën kan uitwisselen en naar het Bloggen.be-team tips kan geven wat en hoe bepaalde dingen nog verbeterd kunnen worden.

Moderator: Moderators

Hallo iedereen ,

ik zet veel foto's op mijn blog maar ik zou die graag beveiligen tegen het kopieëren
Hoe gaat dat eigenlijk??

Voor mij is de beste manier het in een filmpje gieten met Windows Moviemaker. (staat op elke PC)

daarna uploaden naar 123video of Youtube en het aan je blog linken op de gebruikelijke manier.

Kopiëren ONMOGELIJK...op die manier en je kan een mooie presentatie maken + muziek erbij.

zie voorbeeld over Nausica (wat wij bezochten in FR.)

http://www.bloggen.be/dmek1960/archief.php?ID=218726
dat is niet echt mijn bedoeling van mijn blog
ik heb een fotografie blog
en ik zet al mijn foto's onder elkaar
maar zo kunnen ze die wel Kopieëren

Hier zal je wellicht een scriptje vinden tegen kopieren

http://www.javascriptzoeker.nl/?pagina= ... cripts.php

het meeste kans heb je bij de categorie 'beveiliging'.

Scriptjes brengen niets op.
Eens je de foto's ziet, NEEM JE EEN SCREENPRINT VAN JE SCHERM.

Dan plak je dit in Paint of iets dergelijks en knipt de foto eruit.
Die sla je dan op en je hebt hem ook.

En...daar is NIETS tegen te doen!!! (geloof me.)
Ik wil de test gerust doen. (spijtig, maar het is zo.)

Dat weet ik maar niet IEDEREEN weet dit ... en het is toch een begin

Ja, inderdaad...

Maar een filmpje maken van je "te presenteren foto's is effectief.

eigenlijk is het zelfs dan nog mogelijk om via een screenprint de foto's op te slaan...

Ja, inderdaad. (misschien wel...)
Maar dan denk ik dat je er KWALITATIEF niets meer mee kan doen en...staat er (bij mij) eventueel "123video" op.

Dat je dan weer nutteloze moeite kost om dit er 'extra' af te halen...he?

ja daar heb je gelijk in :)
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!