Polls

Dit is de plaats waar je onderling ideeën kan uitwisselen en naar het Bloggen.be-team tips kan geven wat en hoe bepaalde dingen nog verbeterd kunnen worden.

Moderator: Moderators

Is het niet mogelijk om te verhinderen dat sommige mensen meerdere keren kunnen stemmen op een poll?
Ik heb een poll op mijn blog staan en ondertussen is er al 60 keer gestemd op hetzelfde op een week tijd en iemand heeft mij laten zien dat hij dat gedaan heeft door gewoon te blijven klikken.
Met andere woorden, mijn poll is helemaal om zeep:)

Het zou leuk zijn als dit niet meer kon, en volgens mij zal iedereen het met me eens zijn.

Dat is juist, maar ik dacht dat dit niet kon....
Maar blijkbaar wel dus...

Je kan dus beter een poll op een Forum zetten, ik denk dat je daar maar 1x per ingelogde persoon kan stemmen.
En je kan linken naar je POLL-Pagina nadien vanuit je blog.

Uitleg op je blog en verwijzen met een link, naar dit Forum bijvoorbeeld.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!