Ongebruikte blogs

Dit is de plaats waar je onderling ideeën kan uitwisselen en naar het Bloggen.be-team tips kan geven wat en hoe bepaalde dingen nog verbeterd kunnen worden.

Moderator: Moderators

Hallo,

Ik heb sinds gisteren een blog aangemaakt en ben volop aan het "leren" hoe die er het best kan uitzien.
Wat mij nu toch al opgevallen is, dat er heel wat mensen een blog aanmaken en er nadien niks meer mee doen.
Kunnen jullie geen termijn erop plakken van bv. dat je binnen de 30 dagen iets moet gedaan hebben met die blog of dat ie anders geschrapt wordt.
Het is maar een ideetje van een beginnerke hé :wink:

Groetjes,
myriam
www.bloggen.be/myriam1964

beste myriam,

er is al zo'n voorstel gewest, ik ben daar niet helemaal me akkoord, ik vind het inderdaad ook heel irritant, maar als je dan een prachtig blog hebt en je bent 30 dagen op reis, is je blog weg.

je zou eerst een waarschuwing moeten hebben, of je blog er tegen beschermen, bv: ja moet eerst ergens bij instellingen moet aanduiden vernitig mijn blog niet, dat valt dan pas op als je bezig bent en als er iets opstaat, en als je dat bv na 2 maanden niets hebt veranderd een waarschuwing krijgt, en dan na 7 dagen of zo, je blog wort verwijderd
Ik ben gisteren bij commercieele blogs gaan kijken, en daar staan er inderdaad heel wat, waar zelfs de start pagina opstaat zonder iets bij.
Daar zou inderdaad een systeem moeten opgevonden worden. Zo iets zoals Legolas voorstelt, maar dan met die voorwaarde dat het toch nog ergens op vast staat voor laat ons zeggen een jaar. Zodanig dat die mensen het binnen het jaar weer kunnen opvragen, en het dan weer verschijnt op bloggen.

Hallo,


Dit probleem is bekend bij bloggen.be, maar dit is niet zo maar van vandaag op morgen uit te voeren, daar vele commercieële blogs als website gebruikt worden.
De meeste commercieële blogs worden meestal maar aangepast als hun prijzen veranderen. Dus weet men niet of ze nog gebruikt worden, daar ook moet iets op gevonden worden.

Ook is men op de hoogte dat er vele blogs aangemaakt worden en daar maar "Proficiat" blijft opstaan.

Een termijn dat die blogs moeten verwijderd worden, heeft men nog niet , maar Rome is ook niet op één dag gebouwd.

In afwachting van dit alles mag nog iedereen op beide oren slapen, er is momenteel nog geen enkele blog voor die reden verwijderd, indien dit zal gebeuren, zal iedereen wel op de hoogte gebracht worden.

Pépe

Een termijn dat die blogs moeten verwijderd worden, heeft men nog niet , maar Rome is ook niet op één dag gebouwd.


elah, ik wil hier geen 1000 jaar wachten he :lol: :lol: :lol: :wink:

Inderdaad....

Aan de "SERVER-VULLENDE" en "NOOIT UITGEBOUWDE" blogs zou men wel eens iets mogen doen.....

En ook aan de SPAM hier op dit forum. :!:

Van die spam komen mijn haren recht te staan!
Nu ja, ze staan anders ook wel recht!
Die blogs die slapen kan men beter begraven!

"nooit-gebruikte" blogs mogen van mij best weg, maar blogs die al wel gebruikt zijn geweest, zouden moeten blijven staan of mits vooraf emailen van die persoon pas verwijderen.
Naast mijn blog hier, heb ik ook enkele Engelstalige journals die momenteel niet gebruikt worden, maar die ik niet kwijt wil aangezien ik ze toch nog wel eens terug ga gebruiken, of informatie bevatten die ik niet kwijt wil.... errr... beetje duidelijk? :shock:

-Rat-

Een ongebruikt blog mag van mij ook weg. Maar geef mensen de tijd om er mee te beginnen.
Andere weinig gebruikte blogs kun en mag je volgens mij niet verwijderen, want je kent de oorzaak niet. Mensen kunnen wel ziek zijn of tijdelijk gewoon geen tijd hebben. Niet iedereen zit namelijk de hele dag achter de computer :wink:

Ik stoor mij ook ontzettend aan alle blogs waar nog steeds de 'proficiat'-melding opstaat. Hoop dat die snel (met waarschuwing aan vooraf ofzo) verwijderd worden, ik kan me inbeelden dat dit ook niet gezond is voor server/databasegedoe voor Bloggen.be.
Ik erger mij er ook verschrikkelijk aan dat mensen een blog aanmaken en er nadien niets mee aanvangen.

Maar natuurlijk is het niet simpel om een blog te maken en ineens een pracht van een site te kunnen uitbouwen.

Hoe gemakkelijk bloggen.be dan ook is,je moet het leren om een site te bouwen.

Ben ook nieuw hier, eerste blog op bloggen, en bij het klikken op "willekeurig blog" kwam ik bij

http://www.bloggen.be/zweinsteins_hoge_ ... okus_poku/

Die staat daar al vier jaar te wachten op een toverstokje :lol:

Misschien, voor wie toevallig een dood blog, dood en leeg sinds jaren, tegenkomt, misschien ergens een plekje openen om dit even te melden?

Ik ga zeker niet op zoek hoor, maar in 't passeren gebeurt het ons allemaal wel eens dat we zo'n sterfhuis ontmoeten, toch? En leuk is anders :roll:

Beste vraagstaart ,

Wij hebben deze lege blog verwijderd.
Vrg. Swakke.
Bedankt, Swakke.
Ik heb er ook al op gewezen, en enkele linken geplaatst in het voorziene draadje.
Ik begrijp dat je een blog begint, en er niet zo maar ineens van alles op kan staan.

Maar een blog die er al meer dan één jaar is, en enkel de welkomst pagina bevat, is gewoon niet meer dan een verloren blog.
velen testen het uit, en posten zelfs enkele foto's of tekst, en dan totaal niets meer, voor velen een ergernis, dus opdoeken denk ik dan.
Niet zo met blogs waar er een resem gegevens, foto's of ander materiaal al zijn geplaatst.

Dit kan goed bedoeld zijn als naslag blogje, en dit stoort niemand.
Maar ga eens zelf na, neem de tijd, en loop eens door het alfabet, je zal versteld staan van de blogs die ofwel gestart zijn en nooit een woord op zijn geplaatst, of blogs waar er vele jaren geleden, enkel enkele zinnen op zijn geplaatst.
Je kan aannemen dat er van de 85.000 blogs er maar 10% werkelijk gebruikt worden.

Leuk is anders als je op een link klikt, daarom laten er ook velen de ongekende blogs links liggen, en krijgen de wel werkende blogs ook geen volk over de vloer.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!