Ongebruikte blogs

Dit is de plaats waar je onderling ideeën kan uitwisselen en naar het Bloggen.be-team tips kan geven wat en hoe bepaalde dingen nog verbeterd kunnen worden.

Moderator: Moderators

Yep, ik vind het ook ontgoochelend wanneer je, gewoon uit interesse, eens "ga naar willekeurig blog" o.i.d, aanklikt, en in, wat ik al eerder noemde "een sterfhuis" terechtkomt :roll:
Ik vermoed dat het automatisch kan geregeld worden dat blogs die 6 maanden "zonder leven" zijn, verwijderd worden.
Een weblog is tenslotte geen website, die je jaren onaangeroerd zonder problemen kunt laten staan, en een klein berichtje, al was het gewoon een groetje met de melding dat er later meer zal worden bijgewerkt wegens... etc... is toch niet zo lastig vind ik, is een kleine moeite.
Blogs met alleen maar de verwelkoming en nog niks na pakweg 1 maand, die zouden er van mij uitvliegen. Maar ja, wie ben ik om daarover te oordelen :?
Het probleem stelt zich wel overal. Goede afspraken maken is van belang. Duidelijk maken dat een nieuw blog binnen de drie maanden actief moet zijn, bijvoorbeeld, zoniet wordt het automatisch verwijderd.

Ondertussen is en nog na jaren niets veranderd, ik wou even speurneuzen bij andere blogs,... een op de tien zijn werkend, en je moet dan nog geluk hebben want ook veel zijn er in commatieuze toestand, al de rest is enkel de startpagina.
Denk dat het eerder te maken heeft met de eer , 'wij hebben zoveel blogs' en voor de reclame inkomsten.
Zou toch opteren voor kwaliteit inplaats van kwantiteit, maar ja, wie ben ik, net zoals de voorgangers hier die het ook al aanhaalden.
Langs de andere kant, blogs die sporadisch in gebruik zijn, mogen er gerust bijzijn, die hebben soms ook informatie of leuke postings, al zijn ze dan jaren oud.

Beste roy,


Ik kan goed uw uitleg volgen.

Wij zijn al meer dan 6 maanden dagelijks bezig met het opkuisen van de categorieën, maar hier kruipt meer tijd in dan dat je kan denken, ieder blog moet geopend worden.

Het is ook niet altijd het systeem dat faalt, maar de bloggers zelf, wat doen zij, i.p.v. hun blog te verwijderen, neen, zij verwijderen alles op hun blog en plaatsen deze op nul, voor hen kan hun blog hun nu gestolen worden en laten hem achter zoals hij er staat.


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!