Geregistreerden laten wachten op bevestiging.

Dit is de plaats waar je onderling ideeën kan uitwisselen en naar het Bloggen.be-team tips kan geven wat en hoe bepaalde dingen nog verbeterd kunnen worden.

Moderator: Moderators

@ Pepé en Swakke,

Mannen...bij "mijn" Forum (geen reclame hoor!) ben je pas geregistreerd, nadat IKZELF de registratie van iemand ACTIVEER.

Ik zou me voorstellen, dat dit op "ons BLOGGEN.be Forum" hier ook kan, zoniet zou dit toch moeten in orde kunnen gemaakt worden.

Ik zie dat er zo van die profiles "wjerfhrhrhrhrjzehr..J jfj" (bijvoorbeeld) geregistreerd zijn....dat zou onmogelijk moeten gemaakt worden he.

Dan was je al van die paar duizend (onnodig) geregistreerde spammers vanaf....nietwaar?

MISSCHIEN EENS BEKIJKEN?

Dat is zeer interessant, maar ga antwoorden via PB anders gaan er die spammers nog van profiteren.


Pépe

Heb 2 nieuwe PB-en gestuurd ivm dit probleempje

Bedankt, reeds gelezen en het antwoord is reeds in het Waasland.

Pépe

Ik kan mis zijn, maar denk dat hier gevraagd wordt, bij toplijsten "per categorie" de catergorie "schoolleven" bij te voegen, zeker als je het als "tip" bekijkt.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!