Mini chat in Blog

Dit is de plaats waar je onderling ideeën kan uitwisselen en naar het Bloggen.be-team tips kan geven wat en hoe bepaalde dingen nog verbeterd kunnen worden.

Moderator: Moderators

Best webmaster,

Ik weet dat je je tijd zeker nuttig zal besteden, maar indien je ooit door die lange waslijst van voorstellen en verbeteringen raakt, dan moet je eens kijken naar deze SkynetBlog...bijvoorbeeld:

http://borriquito.skynetblogs.be/

Deze hebben een kleine MINICHATBOX in hun Blog (zie rechterkolom) ....ik weet niet of velen hier voorstander van zijn....het 'moet' niet voor mij....maar misschien is het voor sommigen wel handig....he?

VOOR DE TOEKOMST.....wie weet ! Jullie weten best wat er kan en wat niet he?
Beter iets minder dat allemaal goed marcheert, dan vele zaken die den boel doen "flippen" he...

Bedankt in ieder geval al...
mvg Danny

Bedoel je zoiets?

http://www.myshoutbox.com/

Koen 8)
Ja, zoiets gelijk dat Skynet standaard gebruikt.....
Bedankt Koen,

Ik heb er een boxke opgezet om te proberen....
Gaat precies wel "lekker" haha
kom het maar eens proberen!

BEDANKT VOOR DE TIP HE....

DMEK1960 schreef:
Bedankt Koen,

Ik heb er een boxke opgezet om te proberen....
Gaat precies wel "lekker" haha
kom het maar eens proberen!

BEDANKT VOOR DE TIP HE....


Ik heb er ook ergens zo eentje staan van IEZIE.
Maar wat baten blog en box als de bezoeker niet spreken wil.(variante op :wat baten kaars en bril als de uil niet zien een wil.)

Ik ben in een depressieve bui...
't zullen de donkere weken zijn zeker?

Cyberfox
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!