zo sep 03, 2006 11:16 52
Hallo,
Ik vind het al super dat ik zonder veel moeite veel kan doen, maar er is toch iets dat ik mis. (Het zou kunnen dat het reeds bestaat, maar ik heb het op andere blogs van bloggen nog niet tegengekomen)
Stel dat je een bepaald bericht zoekt, dan kun je ofwel werken via 'zoeken', ofwel zul je in het archief moeten gaan bladeren, maar dat is veel te tijdrovend. Kan men niet een gedeelte 'categorieën' maken waarin je je berichten kan onderverdelen.
Bijvoorbeeld: ik heb momenteel een blog over het huis dat we gaan bouwen:
[url]http://www.bloggen.be/johanenkatrien[/url]
Daar zullen een aantal topics staan over de grond, de architect, de plannen, de elektriciteit, het sanitair, de verwarming, ... Dus ik zou mijn topics graag koppelen aan één of meerdere van deze categorieën zodat je alle informatie over een bepaald onderwerp snel terugvindt.
Een ander voorbeeld: iemand zou een blog maken over alle zaken die hij/zij in Excel ontdekt. Dan kun je de categorieën: 'Opmaak', 'Databases', 'Grafieken', 'PivotTables', 'Data Analyse', ... creëren. Een bezoeker kan direct op zoek gaan naar specifieke informatie over een bepaald onderzoek.
Als het al zou bestaan, kun je me dan zeggen hoe ik dit kan doen? En zo niet, is het iets interessant? Is het haalbaar?
Alvast bedankt!
Ik vind het al super dat ik zonder veel moeite veel kan doen, maar er is toch iets dat ik mis. (Het zou kunnen dat het reeds bestaat, maar ik heb het op andere blogs van bloggen nog niet tegengekomen)
Stel dat je een bepaald bericht zoekt, dan kun je ofwel werken via 'zoeken', ofwel zul je in het archief moeten gaan bladeren, maar dat is veel te tijdrovend. Kan men niet een gedeelte 'categorieën' maken waarin je je berichten kan onderverdelen.
Bijvoorbeeld: ik heb momenteel een blog over het huis dat we gaan bouwen:
[url]http://www.bloggen.be/johanenkatrien[/url]
Daar zullen een aantal topics staan over de grond, de architect, de plannen, de elektriciteit, het sanitair, de verwarming, ... Dus ik zou mijn topics graag koppelen aan één of meerdere van deze categorieën zodat je alle informatie over een bepaald onderwerp snel terugvindt.
Een ander voorbeeld: iemand zou een blog maken over alle zaken die hij/zij in Excel ontdekt. Dan kun je de categorieën: 'Opmaak', 'Databases', 'Grafieken', 'PivotTables', 'Data Analyse', ... creëren. Een bezoeker kan direct op zoek gaan naar specifieke informatie over een bepaald onderzoek.
Als het al zou bestaan, kun je me dan zeggen hoe ik dit kan doen? En zo niet, is het iets interessant? Is het haalbaar?
Alvast bedankt!